English

در مهار بیکاری کارهای خوبی در ابرکوه انجام شد

فرماندار ابرکوه گفت: در حوزه اقتصادی که یکی از ضرورت‌ها و اولویت‌های اصلی امسال بود، به‌ویژه در حوزه مهار بیکاری در شهرستان ابرکوه خوشبختانه اتفاق‌های خوبی انجام شد.

در مهار بیکاری کارهای خوبی در ابرکوه انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محمدکاظمی نسب   فرماندار ابرکوه روز جمعه در شورای اداری شهرستان ابرکوه بدون اشاره به اعتبار این طرح‌ها اظهار داشت: بسته‌های اشتغال‌زایی که در دولت تعریف‌شد، به نحو شایسته‌ای به مرحله اجرا درآمد و ابرکوه در میان 10 شهرستان، استان یزد در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر پیشتاز است. 
وی با اشاره به اینکه این بسته‌ها با هدف ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی بود تصریح کرد: افزون بر 200 طرح اشتغال‌زایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید. 
فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با بیش از 350 نفر اشتغال‌زایی به‌صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مابقی طرح‌ها هم که سال آینده بهره‌برداری می‌شود زمینه اشتغال 250 را فراهم می‌کند. 
کاظمی نسب افزود: همچنین امسال 32 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 650 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که تعدادی از آن‌ها در ایام‌الله دهه فجر شروع به کارکردند و بیش از 200 فرصت شغلی جدید با اجرای این پروژه‌ها به وجود آمد. 
وی تأکید کرد: در حوزه اقتصادی که یکی از ضرورت‌ها و اولویت‌های اصلی امسال بود، به‌ویژه در حوزه مهار بیکاری در شهرستان ابرکوه خوشبختانه اتفاق‌های خوبی انجام شد. 
وی با اشاره به خدمات و دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: در سال 1357 این شهرستان تنها دارای 40 کیلومتر راه آسفالت بود و امروز به برکت انقلاب تمام روستاها و سطح شهر از راه‌های آسفالت برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر