English

امام جمعه یزد:

فعل حرام و شادی نادرست به بهانه شادی در جامعه ترویج نشود

امام جمعه یزد گفت: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن‌هم فراهم شود، اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و ترویج فعل حرام در جامعه تبدیل شود.

فعل حرام و شادی نادرست به بهانه شادی در جامعه ترویج نشود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد در شورای اداری شهرستان ابرکوه که با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد تشکیل شد، از استاندار و فرماندار ابرکوه خواست، از مسئولان و کارکنان اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی بخواهند، بیانیه یادشده را به‌دقت مطالعه کنند و در تمامی فعالیت‌ها آن را نقشه راه خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همه در برابر خون افرادی که قبل از پیروزی انقلاب تاکنون برای حراست از ارزش‌های دینی به شهادت رسیدند مسئول هستیم، در این چارچوب باید نسبت به وظیفه دینی ، ملی و انقلابی خود به‌درستی عمل کنیم.

ناصری یزدی با اشاره به رویش‌هایی که در انقلاب رخ داد، اظهار داشت: دشمنان برای انحراف نسل جوان در برابر انقلاب برنامه‌ریزی کردند، مردم ولایتمدار ایران با ایستادگی خود در برابر تمامی توطئه‌ها، دشمنان را ناامید کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد خطاب به مسئولان یادآور شد: در چهلمین سال انقلاب، بهترین فرصت برای بازنگری عملکردهاست، مسئولان نهادها به بررسی دقیق و اساسی عملکردهای خود در این مدت بپردازند.

وی تصریح کرد: محاسبه و بررسی‌ها وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار دارد و باید نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت که در فعالیت‌ها داشتیم، تلاش کنیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اصالت دارد و برگرفته از ارزش‌های اسلامی است و باید از ارزش‌های انقلاب حفاظت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اضافه کرد: باوجود شیطنت‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ازجمله در هشت سال جنگ و نیز در سوریه و عراق، جوانان ایرانی در برابر دشمنان نظام ایستادگی کردند و تروریست‌های جنایتکار شکست خوردند.

وی با تأکید بر ضرورت وجود نشاط در اجتماع افزود: نشاط باید در جامعه وجود داشته باشد و زمینه‌های آن‌هم فراهم شود، اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای شادی‌های نادرست و ترویج فعل حرام در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: برخی به دنبال این هستند که با ایجاد بهانه در ارتباط با نبود نشاط در جامعه، شادی‌های نادرست را در جامعه ترویج کنند و به این وسیله به کسب درآمد بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه