English

بانوی مسلمان‌ مکزیکی:

آزادی را در ایران و اسلام احساس کردم

بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه زن در ایران عزیز و ارزشمند است، گفت: مکزیک سومین رتبه در زن کشی را دارد و من به عنوان یک زن آزادی را در ایران و اسلام احساس می‌کنم

آزادی را در ایران و اسلام احساس کردم
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، «سوخی اینوخوسا کُلین» در مراسم بصیرت فاطمی و مهدوی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه در خانواده‌ای مذهبی در شمال مکزیک بزرگ شده است، اظهار کرد: از همان ابتدا سؤالات زیادی داشتم؛ مانند اینکه چرا در مسیحیت خدا ۳ نفر (تثلیث) است؟ یا چرا در معابد بودا این همه مجسمه و بت وجود دارد؟ 
 وی افزود: پس از آشنایی با همسرم با اسلام آشنا شدم و گمشده خود را پیدا کردم. 
 بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه پس از خواندن سوره حمد و توحید به یگانگی خداوند آگاه شدم، تصریح کرد: حجاب را قبل از اسلام نیز قبول داشتم؛ زیرا کاتولیک‌ها حجاب دارند و از کودکی علاقه زیادی به حجاب داشتم. 
 وی با بیان اینکه برای رشد و تربیت سالم خانواده و فرزندانم تصمیم گرفتیم به ایران مهاجرت کنیم، افزود: از نظر من خانواده‌ای که تحت‌نظر تعالیم اسلام تربیت شود، سالم است. 
 بانوی مسلمان‌ مکزیکی با بیان اینکه نگاه به زن در ایران با کشورهای دیگر فرق دارد زیرا زن در ایران عزیز و ارزشمند است، ادامه داد: مکزیک سومین رتبه را در زن‌کشی دارد و این به معنای آزادی زنان نیست و من به‌ عنوان یک زن آزادی را در ایران و اسلام احساس می‌کنم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه