English

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

هیچ مکتبی مانند اسلام نتوانسته به مقام و شخصیت زن اهمیت دهد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: هیچ مکتبی مانند اسلام نتوانسته به مقام و شخصیت زن اهمیت دهد.

هیچ مکتبی مانند اسلام نتوانسته به مقام و شخصیت زن اهمیت دهد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، امروز در مراسم بصیرت فاطمی و مهدوی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه زن خانواده عنصر مهمی است که در خوشبختی انسان موثر بوده و یا می تواند در نابودی تمدن ها اثرگذار باشد اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام نتوانسته به مقام و شخصیت زن اهمیت دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: ظرفیت هایی که اسلام برای پرورش انسان دارد از طریق زن نمود پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی شخصیتی است که بین دشمنان نیز محبوب و محترم است و همه شخصیت او را می ستایند و این ویژگی ایشان از طریق خانواده در وی پرورش یافته است.

IMG_20240102_214123_159

دوستار با تاکید بر توجه به اثرگذاری فرهنگی و امنیتی و بین المللی شخصیت سردار سلیمانی بیان کرد: وی شخصیتی است که می تواند در عصر حاضر در همه عرصه ها الگو باشد.

وی افزود: کسی که در میدان جنگ با نوع استراتژی خود دشمن را تار و مار می کند اما در مقابل فرزندان شهدا و خانواده هایشان و یا مردم نیازمند مهربان و فروتن است و این ویژگی در کمتر شخصی پیدا می شود لذا دانشگاهیان باید ابعاد شخصیتی چند بعدی سردار سلیمانی را با بهره گیری از مدل‌های علمی تحلیل و بررسی کنند.

سرود، پخش کلیپ مناسبتی و جند سخنرانی از دیگر برنامه های این مراسم بود که در انتها از کتاب «آینه» به نویسندگی  مشترک احمد هدایت پناه و  محمد دوستار رونمایی شد.  در این کتاب 368 صفحه ای  که چاپ سال 1402  می باشد، نویسندگان به مقایسه تطبیقی مالک علی(ع) و مالک سیدعلی  می پردازند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه