English

فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد:

تلفیق قدرت مادی و معنوی مهمترین رکن مدیریت جهادی شهید سلیمانی

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مهمترین رکن مدیریت جهادی سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تلفیق قدرت مادی، معنوی و الهی بود و جامعه به نحوه مدیریت جهادی ایشان نیازمند است.

 تلفیق قدرت مادی و معنوی مهمترین رکن مدیریت جهادی شهید سلیمانی
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان، امروز  در همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم" که به مناسبت در پیش بودن ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: جامعه برای رفع موانع و حل مشکلات، به مدیریتی چون مدیریت جهادی سردار قاسم سلیمانی نیازمند است و بایستی این موضوع بیش از پیش مورد توجه متولیان قرار گیرد.

همایش مدیریت جهادی در گیلان

وی افزود: در مدیریت جهادی باید تشخیص دهیم که از وجود چه افرادی، با چه شاخصه‌هایی و در چه مسئولیت هایی بهره ببریم؛ از سوی دیگر خود نیز به آن مولفه‌ها پایبند باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به شکل‌گیری شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: دوران کودکی حاج قاسم توام با سختی‌، محدودیت و بحران‌ سپری شد و این موضوع شخصیتی مستحکم، شجاع و عاطفی از ایشان خلق کرد.

سردار دامغانی ادامه داد: بخش دیگری از شخصیت حاج قاسم، در میدان‌های خطر شکل گرفت؛ بطوریکه شاهد بودیم شاخصه مدیریتی ایشان در میادین جنگ از جمله دفاع مقدس شکوفا شد زیرا خود در میدان‌های خطر حضور می‌یافت.

همایش مدیریت جهادی در گیلان

وی در ادامه به مهمترین شاخص‌های مدیریت جهادی سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: استقبال از چالش‌ها، تلفیق کلان نگری و جزئی نگری، تمرکز بر اهداف، شایسته سپاری در مسئولیت‌ها و انتخاب مدیرانی که قابلیت تحقق اهداف را داشته باشند، اخلاص در کار، ظرفیت سازی و متوقف نشدن به داشته‌ها و بصیرت و فهم عمیق از دشمن شناسی، از مهمترین این شاخصه‌ها است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعتقاد داشت که مشکلات باعث فرصت می‌شوند؛ به حاشیه‌ها توجه نمی کرد، مردمی بودن برایشان اصل بود؛ و بیش از وعده عمل می کردند.

همایش مدیریت جهادی در مکتب حاج قاسم، با حضور مسئولان سپاه قدس گیلان، و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه