English

بانوی مسلمان ژاپنی:

آزادی انسان‌ها در عبودیت خداوند نهفته است

بانوی مسلمان ژاپنی با بیان اینکه قبل از مسلمان‌شدن تمام فهم من از آزادی تبعیت از مد بود، گفت: از درونم می‌فهمیدم ارزش من باید فراتر از ظاهر من باشد و معتقدم آزادی انسان‌ها در عبودیت خداوند نهفته است

آزادی انسان‌ها در عبودیت خداوند نهفته است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، «آتسوکو (فاطمه) هوشینو» در مراسم بصیرت فاطمی و مهدوی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اظهار کرد: از ۱۳ سال پیش به اسلام علاقه‌مند شدم و ابتدا چند سال ساکن تهران بوده و اکنون ساکن قم هستم. 
 وی افزود: در خانواده بودایی متولد شدم و از همان کودکی کنجکاو بودم که بدانم از کجا هستم و کجا می‌روم و برایم سؤال بود که انسان به کجا می‌رود و مقصدش کجاست اما در معابد بودا و کلیسا جواب سؤالم را نیافتم. 
 این بانوی مسلمان ژاپنی ادامه داد: در ایامی که اسلام را منفی و مسلمانان را تروریست نشان می‌دادند متوجه شدم چقدر هزینه می‌کنند تا چهره اسلام را خراب کنند؛ آن زمان برداشت من از زنان مسلمان از طریق رسانه‌ها منفی بود؛ اما از طریق مطالعه متون اسلامی فهمیدم زن چه جایگاه عظیمی در اسلام دارد و مانند دیگر ادیان و مکاتب و حتی سنت ژاپن که مردسالاری مطلق است، نیست. 
 هوشینو با بیان اینکه عقل انسان در اسلام جایگاه رفیعی دارد و محترم شمرده می‌شود، بیان کرد: اولین آشنایی من با امام علی (ع) توسط دعای یستشیر بود و برایم جالب بود این آدم معمولی نیست که این‌طور با خدا حرف می‌زند و با فضایل ایشان آشنا شدم و به مکتب اهل‌بیت (ع) هدایت شدم. 
 وی با بیان اینکه قبل از مسلمان‌شدن تمام فهم من از آزادی تبعیت از مد بود، عنوان کرد: از درونم می‌فهمیدم ارزش من باید فراتر از ظاهر من باشد و معتقدم آزادی که به آزادگی نرسد ارزش ندارد و آزادی انسان‌ها در عبودیت خداوند نهفته است. 
 این بانوی مسلمان ژاپنی با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی»، گفت: با اسلام معنی واقعی زن زندگی آزادی را پیدا کردم و دریافتم عزت انسان در اسلام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه