English

معاون رئیس جمهور:

تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است

معاون رییس جمهور با بیان اینکه تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است.

 تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، امروز در آئین افتتاح یک واحد تولیدی در رشت اظهار کرد: حمایت از تولید و اشتغال یکی از اهداف و سیاست‌های راهبردی دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر لزوم احیای واحدهای تولیدی در کشور افزود: روند احیا و تقویت واحدهای تولیدی در گیلان مثبت است و این مسیر باید با شدت و جدیت دنبال شود.

منظور با بیان اینکه جهاد تولید محور در اولویت کار همه قرار گیرد، گفت: جهاد اصلی و حیاتی امروز کشور تولید است و باید پرشتاب در این مسیر قدم برداشت.

وی با اشاره به اهمیت مولدسازی در بخش تولید بیان کرد: سرمایه‌های معطل مانده در کشور با پسوند مولدسازی به تولید و اشتغال بیانجامد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تولید باید در مدار ارزآوری قرار گیرد، افزود: صادرات محصولات تولیدی و صنعتی پیش نیاز توسعه کشور است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر لزوم تقویت دو عنصر مهم تولید و صادرات بیان کرد: توسعه کشور با تقویت تولید و صادرات امکان پذیر است.

منظور با بیان اینکه تولید و اشتغال سیاست مهم دولت سیزدهم است، گفت: نهضت احیای واحدهای تولیدی در کشور به راه افتاده است و در این مسیر از سرمایه گذاران ویژه حمایت می‌شود.

وی با اشاره به احیای ۱۷۰ واحد تولیدی راکد در گیلان افزود: این تعداد احیای واحدهای تولیدی در کشور یک رکورد برای گیلان به حساب می‌آید.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر لزوم فراهم سازی سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بیان کرد: در کنار توجه به کنترل نقدینگی دنبال حمایت اعتباری و مالی واحدهای تولیدی هستیم.

منظور ادامه داد: شورای پول و اعتبار تمام امکانات و اعتبارات خود را در اختیار واحدهای تولیدی و تقویت سرمایه در گردش این واحدها قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه