English

مدیرکل صمت گیلان:

مشکلات کوچک نباید باعث توقف در تولید شود/ معدن کمیاب میکا در جدال با تحریم داخلی است

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید یک روزه خود در رودسر و املش و نشست در محل فرمانداری املش، گفت: مشکلات جزئی و کوچک نباید باعث توقف در بخش تولید شود.

مشکلات کوچک نباید باعث توقف در تولید شود/ معدن کمیاب میکا در جدال با تحریم داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان؛ تیمور پورحیدری ضمن نشست با کارشناسان اداره کل صمت رودسر از شرکت مینا سرنگ بازید و سپس به بررسی مشکلات معادن املش طی جلسه ای در فرمانداری این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: هدف مشترک همه نهادها و ادارات تحقق توسعه تولید و ایجاد اشتغال است لذا نباید مشکلات کوچک باعث توقف در تولید شود.

 مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از فرماندار املش در پیگیری برای رفع موانع تولید و چالش های معدنی، گفت: لازم است معارضات و چالشهای داخلی با تعامل و همدلی مدیران مرتبط در سطح شهرستان رفع و رجوع گردد تا زنجیره تولید به صورت پویا به ویژه در حوزه فرآوری معادن متصل به کارخانه استمرار یابد.

 پورحیدری با بیان اینکه معادن سرچشمه توسعه، عمران و آبادانی هستند افزود: معادن کم نظیر و کمیاب همانند میکا که کارخانه فرآوری آن نیز در املش ساخته شده است در کشور باید صیانت و حمایت شوند تا درگیر بوروکراسی اداری و تحریم داخلی ناشی از بخشی نگری نباشیم که انشاا... با تدبیر مسئولین محلی و حتی استانی هر چه سریعتر مشکلات آنها مرتفع گردد.

گفتنی است، مدیرکل صمت گیلان به اتفاق معاون امور صنایع و معادن در سفر یک روز کاری ابتدا با حضور در جمع کارشناسان اداره صمت شهرستان رودسر ، اولویت ها و برنامه های اصلی حوزه صمت را تاکید کرد و در ادامه از واحد مینا سرنگ؛ تولید کننده انواع سرنگ در رودسر بازدید و سپس در نشست بررسی مشکلات معادن میکا و سنگ ملجادشت در فرمانداری املش شرکت نمود و عصر نیز با بازدید از کارخانه فرآوری معدن میکا واقع در ناحیه صنعتی آسیابسران رانکوه و صنایع بسته بندی مواد غذایی گیل دیلم البرز و بررسی مشکلات آنها از نزدیک  به کار میدانی خود پایان داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی