English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

بازدید مشاور رئیس جهاد کشاورزی مازندران از گلخانه گل و گیاه زینتی محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از بازدید مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از گلخانه گل و گیاه زینتی در این شهرستان خبر داد.

بازدید مشاور رئیس جهاد کشاورزی مازندران از گلخانه گل و گیاه زینتی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی زاده با اشاره به اینکه این بازدید به منظور شناسایی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان انجام شد، اظهار داشت: به منظور شناسایی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان، مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مسئول روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از گلخانه گل و گیاه زینتی روستای «وازیک» از توابع بخش سرخرود این شهرستان بازدید و مسائل مربوط به میزان تولید، کیفیت محصول گلخانه ها، اشتغالزایی، بهره وری آب، کنترل آفات و بیماری ها و دیگر مسائل مربوط به تولید گل و گیاهان زینتی را مورد بررسی قرار دادند.

 وی ادامه داد: در این بازدید احمد کارگران، مدیرعامل اتحادیه گل و گیاه شهرستان محمودآباد ضمن معرفی روستای «وازیک» به عنوان پایلوت گل و گیاه شهرستان و استان مازندران، گفت: این روستا دارای ۱۵۰ خانوار است که همه اهالی این روستا به پرورش گل و گیاه مشغول هستند و هیچ فرد بیکار در این روستا وجود ندارد.

به گزارش موج مازندران؛ شهرستان محمودآباد پیشرو در تولید گل و گیاهان زینتی است که توانسته رتبه دوم تولید را در کشور به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه