English

در راستای حمایت جدی دولت از اهداف قانون حمایت از خانواده؛

اراضی رایگان به خانوار‌های دارای ۳ فرزند در گیلان واگذار شد

در مراسمی به ۲۳۰ خانوار منتخب گیلانی که مشمول طرح جوانی جمعیت شدند ، ۱۱۵ قطعه زمین واگذار شد.

اراضی رایگان به خانوار‌های دارای ۳ فرزند  در گیلان واگذار شد

 به گزارش خبرگزاری موج گیلان، عصر امروز در مراسمی، به نمایندگی از ۲۳۰ خانوار منتخب استان، به ۵ خانوار دارای سه فرزند به بالای گیلان که مشمول ماده‌ی ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شدند اراضی رایگان واگذار شد.

این زمین‌ها در شهرستان‌های فومن، صومعه سرا، آستانه و شفت واقع است.

استاندار در این مراسم بر لزوم حمایت جدی دولت از اهداف پیش بینی شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و افزود: با توجه به برنامه ریزی دولت برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور ، زمینه سازی برای افزایش نیرو‌های مولد ضروری است.

دکتر اسدالله عباسی همچنین تلاش برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: مدیران و دست اندرکاران دولتی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است ، تلاش می‌کنند.

وی به خانوار‌های دارای سه فرزند به بالا اطمینان داد از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای خانه دار شدن آن‌ها بهره می‌گیرد و علاوه بر زمین برای تامین خودروی آنان نیز برنامه ریزی خواهد شد.

سجاد جلالی ، مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز در این مراسم از تامین زمین برای واگذاری به ۳۴ هزار خانوار دارای ۳ فرزند به بالای کشور خبر داد و افزود: شرط بهره مندی از زمین این است که فرزند سوم خانوار باید از ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد یعنی زمان ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، متولد شده باشد. 

محمدرضا فلاحتگر ، سرپرست اداره‌ی کل راه و شهرسازی گیلان نیز در این مراسم روند شناسایی و واگذاری زمین به خانوار‌های دارای سه فرزند به بالا را در استان تشریح کرد و افزود : درحال حاضر قرعه کشی واگذاری زمین در شهرستان‌های آستانه‌ی اشرفیه و صومعه سرا برگزار شده و در شهرستان‌های شفت و فومن نیز درحال پیگیری ست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه