English

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین به خانوارهای استان مرکزی در قالب پویش پیامبر رحمت آغاز شد

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: در قالب طرح پویش پیامبر رحمت(ص) به ۳۱۱ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان مرکزی زمین اهدا شد که هزینه این زمین‌ها تا متراژ ۲۰۰ مترمربع رایگان است.

 واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین به خانوارهای استان مرکزی در قالب پویش پیامبر رحمت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حمید انعامی در آیین واگذاری ۳۱۱ قطعه زمین ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان مرکزی، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه ربیع‌الاول در سراسر کشور در ۳۱ استان مراسمی با عنوان پویش پیامبر اکرم از یکم تا ۱۷ ربیع‌الاول در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، استان مرکزی نیز همزمان با سایر نقاط کشور و مراکز استان‌ها امروز قطعه زمینی را به خانواده‌هایی که فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها از سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند، اهدا می‌کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: امروز ۳۱۱ قطعه به این خانوارها در استان در شهرهای مهاجران و امیرکبیر، نیمور و... واگذار می‌شود.

انعامی بیان کرد: قطعات زمین جانمایی و کروکی زمین مشخص شده و امروز آغاز واگذاری است و واگذاری‌ها ادامه خواهد داشت. امور مربوط به برگه واگذاری در اداره راه و شهرسازی و در شهر جدید امیرکبیر انجام می‌شود و به محض انجام برگه واگذاری کارهای انتقال سند انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در قانون جوانی جمعیت شرط ساخت وجود ندارد و سند زمین به‌نام شخص انتقال داده می‌شود. افرادی که قصد ساخت دارند می‌توانند از تسهیلات بانک مسکن استفاده کنند و با برگه واگذاری می‌توانند اخذ مجوز از شهرداری داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه