English

در سفر استاندار فارس به شهرستان گراش انجام شد؛

واگذاری زمین به خانواده ی دارای سه فرزند

استاندار فارس در سفر به شهرستان گراش با اهداء قرارداد واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح، تحقق بخش دیگری از تعهدات دولت در فارس را کلید زد.

واگذاری زمین به خانواده ی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری موج فارس، در راستای اجرای تعهدات دولت در اجرای قانون جوانی جمعیت قرارداد واگذاری رایگان زمین به ۵ نفر از شهروندان گراش توسط استاندار فارس اهداء شد تا شاهد تحقق یکی دیگر از وعده های دولت در استان باشیم.

استاندار فارس در حاشیه شصتمین سفر شهرستانی خود به شهرستان گراش گفت: دولت براساس قانون جوانی جمعیت تعهد دارد تا نسبت به واگذاری زمین رایگان به خانواده‌هایی که فرزند سوم آنان از تاریخ ۲۴ آبان سال ۱۴۰۰ متولد شده اند، اقدام کند که امروز بخشی از این واگذاری ها انجام شد.
 
محمدهادی ایمانیه با اشاره به اهمیت اجرای شدن قانون جوانی جمعیت اظهار داشت: در هفت شهر لار، گراش، اوز، جویم، مهر، لامرد و خنج ۱۰۰۱ نفر متقاضی دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت شده اند که هم اکنون برای ۶۷۰ نفر از این متقاضیان زمین ۲۰۰ متری ویلایی تأمین شده است که امروز قرارداد واگذاری زمین به ۳۳۰ نفر حاضر شده که به صورت نمادین به ۵ نفر واگذار گردید تا تحقق یکی دیگر از تعهدات و وعده های دولت سیزدهم به همت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و سایر دستگاه‌های اجرایی را شاهد باشیم.
 
استاندار فارس خاطر نشان ساخت: با تمهیدات ایجاد شده این واگذاری در سایر شهرستان‌های استان نیز اجرا می گردد و امیدواریم به زودی زمین جهت کلیه متقاضیان، تأمین و واگذار گردد.
واگذاری زمین+فارس
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه