English

محمود رئیسی:

طرح شهید سلیمانی در عنبرآباد با موفقیت اجرا شده است

فرماندار عنبرآباد گفت:طرح شهید سیلمانی به همت ناحیه مقاومت سپاه ، سایر ادارات و نهادها در سطح شهرستان با موفقیت کامل اجرا شد و همین امر سبب شد که وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

طرح شهید سلیمانی در عنبرآباد با موفقیت اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، محمود رئیسی،  فرماندار عنبرآباد در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت : احتمال دارد در ابتدای موج چهارم باشیم مردم باید همچنان موارد بهداشتی را رعایت کنند و از برگزاری مراسمات ودورهمی خانوادگی‌ خودداری کنند.

وی با وضعیت کرونای شهرستان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی  خاطرنشان کرد:در سطح استان، شهرستان عنبرآباد و ۱۱شهرستان دیگر وضعیت آبی دارند اما اگر سهل انگاری وعادی انگاری کنیم موجب بازگشت به وضعیت قبل خواهیم شد.

فرماندار عنبرآباد با بیان لزوم نظارت بر تالارها گفت :تالارها میتوانند با ۵۰درصد ظرفیت در فضای باز فعالیت کنند اما سرو شام و پذیرایی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و فقط پذیرایی بسته بندی بصورت بیرون بر مجاز هست و ساعت فعالیت تالارها از ساعت ۲عصر تا قبل از اذان مغرب میباشد.

وی افزود:اکثریت مردم از اجرای بعضی از محدودیت ها دلخور ومتضرر شدند اما سلامت جامعه وانسان ها مهم تر بود و میبایست اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار بدهیم.

علیدادی رئیس شبکه بهداشت ودرمان عنبراباد در این جلسه با بیان آمار و اقدامات شبکه بهداشت شهرستان در طرح شهید سلیمانی گفت:در بهمن ماه در شهرستان عنبراباد ۱۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که باید مردم بیشتر رعایت کنند.

وی گفت:متاسفانه دورهمی های خانوادگی بیشترین عامل انتشار ویروس کرونا هست که از مردم تقاضا داریم از برگزاری دورهمی خود داری کنند و حتما پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر