English

حمیدرضا رشیدی نژاد:

توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی آغاز می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی در این استان آغاز می شود و با توزیع آن امیدواریم به سرعت ویروس از بین برود.

توزیع واکسن کرونا از اواخر هفته جاری با اولویت بندی آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشست هم اندیشی طرح شهید سلیمانی افزود:  استان کرمان باید شاگرد اول طرح شهید سلیمانی شود که برای تحقق این مهم  محورهایی تعیین شد و فعالیت ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی بر اجرای این طرح متمرکز و هفتگی جلسات آن برگزار می شود.

وی باتشریح ابعاد و عملکرد این طرح در استان  اظهار کرد: 3000 تیم‌ برای اجرای این طرح در استان تشکیل شده که بخش‌های مختلف جامعه در اجرای آن همکاری دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ، با بیان برکات و خدمات انجام شده در طرح شهید سلیمانی افزود :در پیک آذر و آبان کل آمار قطعی بستری 806 نفر بود که اکنون به 110 مورد رسیده و کل فوتی‌ ها در پیک آبان و آذر 198 نفر بوده که اکنون به 15 رسیده است.

وی با ابراز نگرانی از کم شدن حساسیت ها در رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: حساسیت‌ها نباید کم شود و تا باید ریشه‌کن شدن کامل این بیماری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی