English

۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه دستگیر و ۱۷۱ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس کشف شد.

۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه پس از اطلاع از ورود دو محموله قاچاق مواد به داخل استان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان شده و آنها را پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و نسبت به انجام بازرسی های لازم اقدام کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از خودروهای توقیفی، حدود ۱۷۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و شش نفر از اعضای هر دو باند را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به کشف حدود ۲۵۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۲۵ روز ابتدایی امسال اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که بیش از ۱۱۵ کیلوگرم بوده، ۱۲۱ درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به انهدام ۱۰ باند توزیع مواد و پلمب ۳۷ واحدی که برای توزیع و مصرف مواد مخدر از آنها استفاده می شد، یادآوری کرد: ۱۲۶ خرده فروش نیز دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده اند.

حاجیان در پایان با اشاره به جمع آوری ۵۳۵ معتاد از سطح شهرها و روستاهای استان، گفت: پلیس این آمادگی را دارد در صورت فراهم کردن زیرساخت ها توسط نهادهای مسئول، ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به جمع آوری همه معتادان متجاهر اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه