English

سرهنگ حسین دهکی خبر داد؛

دستگیری ۱۱ قاچاقچی در پی توقیف شناور حامل سوخت قاچاق

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از توقیف شناور حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 11 قاچاقچی در این راستا، خبر داد.

دستگیری 11 قاچاقچی در پی توقیف شناور حامل سوخت قاچاق

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  سرهنگ حسین دهکی فرمانده دریابانی استان هرمزگان، از شناسایی و توقیف یک فروند موتورلنج حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در بوموسی خبر داد.

وی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان شهرستان بوموسی حین گشت زنی در فاصله ١٢ مایلی جنوب جزیره، به یک فروند شناور متجاوز مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر و توقف آن به محل اعزام شدند.

سرهنگ دهکی افزود: مأموران با حضور در محل به شناور فرمان ایست دادند و قاچاقچیان و متجاوزان مرزی که با حضور مرزبانان غافلگیر شده بودند، با پرتاب راکت آتش زا قصد صدمه زدن به مأموران را داشتند.

فرمانده دریابانی هرمزگان تصریح کرد: دریابانان پس از موضع گرفتن متجاوزان مرزی اقدام به آتش سنگین کردند و توانستند ضمن درگیری مسلحانه و زمین گیر کردن آن ها، شناور را متوقف کنند.

سرهنگ دهکی با اشاره به توقیف یک فروند شناور، بیان کرد: مرزبانان پس از توقیف شناور اقدام به بازرسی از آن کردند و موفق شدند 120 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و 11 قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی ارزش ریالی محموله سوخت کشف شده را 8 میلیارد و 520 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مرزبانان با حضور منسجم در دریا، آب‌های خلیج فارس را برای سودجویان و مخلان اقتصادی، ناامن خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی