English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت کامل انتخابات را اعلام کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: به فضل الهی و با تلاش، کوشش و مجاهدت کم نظیر همکاران پرتلاشم و دیگر دستگاه های مسئول، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت کامل انتخابات را اعلام کرد
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: انتخابات روز گذشته یازدهم اسفند تبدیل به یک جشن ملی بزرگ و حماسه ای ماندگار شد و همه عوامل اجرایی این رویداد مهم سربلند از آن بیرون آمدند.

وی ادامه داد: در این میان مردم نقش اصلی و صحنه گردان این حماسه و جشن بزرگ بودند و با حضور پرشور و شعور خود صحنه های زیبایی از اتحاد، همبستگی و ولایتمداری را خلق کردند.

حاجیان افزود: بی شک پیروز اصلی انتخابات مردم قهرمان ایران اسلامی بودند که در لبیک به فرمایش رهبر و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای به میدان آمده و در پای صندوق های رای حاضر شدند تا دشمنان قسم خورده این مرزو بوم علی رغم ماه ها تلاش و برنامه ریزی، باز هم روسیاه و شکست خورده صحنه را ترک کنند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به فضل الهی انتخابات روز گذشته در کمال امنیت و آرامش برگزار و همکاران پرتلاش و غیرتمندم با مجاهدت و پشتکاری کم نظیر، به خوبی چتر امنیتی خود را بر همه شعب اخذ رای گستردند و در حماسه آفرینی مردم شریک شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این میان عده ای از افراد هم که قصد تخلف و یا برهم زدن نظم، امنیت و سلامت انتخابات را داشتند به سرعت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند تا حلاوت این جشن و پیروزی بزرگ در کام مردم ولایتمدار و قهرمان کرمانشاه تلخ نشود.

حاجیان در پایان با تبریک به منتخبان ملت و قدردانی از حضور دیگر کاندیداها برای حضور در عرصه انتخابات، گفت: از امروز همه باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه، عمران و آبادانی شهر و دیار خود و خدمت مضاعف تر به مردم شریف و قدرشناس کرمانشاه تلاش کنیم.

قریب هشت هزار پلیس تامین امنیت انتخابات در استان کرمانشاه را بر عهده داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه