English

رئیس‌کل دادگستری کرمانشاه:

پلیس و دستگاه قضائی شرایط انتخابات را به‌دقت زیر نظر دارند

پرویز توسلی زاده با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، گفت: پلیس و دستگاه قضائی به‌دقت شرایط انتخابات و فعالیت نامزدها را زیر نظر داشته و با هرگونه ناامنی و تخلف برابر قانون برخورد می‌کنند.

پلیس و دستگاه قضائی شرایط انتخابات را به‌دقت زیر نظر دارند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: دستگاه قضائی از مدت‌ها پیش فعالیت نامزدهای انتخابات مجلس را رصد می‌کند و قطعاً در صورت بروز تخلف انتخاباتی، برخوردهای لازم را با آن‌ها انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: انتخابات موضوع مهم و حساسی در کشور است و همه متولیان امر موظف هستند شرایط لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر این رویداد فراهم کنند.

توسلی زاده افزود: در این میان پلیس و دستگاه قضائی نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته و آحاد مختلف مردم نیز انتظار دارند این دو نهاد به وظایف خود عمل کنند که همین‌گونه نیز خواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش‌های پلیس در راستای برقراری امنیت، گفت: در موضوع انتخابات بحث امنیت بسیار مهم است و اگر تلاش‌های مأموران انتظامی نباشد برگزاری این رویداد مهم با چالش امنیتی مواجه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در دوره‌های گذشته انتخابات خصوصاً در استان کرمانشاه در امنیت کامل برگزارشده و قطعاً دوستان ما در نیروی انتظامی به فرماندهی سردار جاویدان تمهیدات لازم را برای امنیت مطلوب انتخابات پیش رو اندیشیده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه