English

استاندار کرمانشاه:

امنیت انتخابات به خوبی توسط پلیس تامین می شود

هوشنگ بازوند گفت: تامین کننده اصلی انتخابات مجلس شورای اسلامی که موضوع بسیار مهمی نیز هست بر عهده پلیس قرار دارد و مطمئنا ماموران زحمتکش انتظامی از پس این ماموریت مهم به خوبی برمی آیند.

امنیت انتخابات به خوبی توسط پلیس تامین می شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در دیدار با سردار گودرزی بازرس ارشد ستادکل نیروهای مسلح و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که در استانداری انجام شد، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و همه دست اندرکاران امر باید تلاش کنند تا شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در این صحنه فراهم شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت هایی که باید فراهم شود بحث امنیت برگزاری انتخابات است چرا که نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت حداکثری واجدین شرایط رای دادن دارد.

بازوند افزود: این وظیفه مهم و حساس برعهده پلیس قرار دارد و انتظار می رود ماموران انتظامی مانند ادوار گذشته بتوانند امنیت خوبی را برقرار کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد که از مدت ها پیش برنامه های خود را برای منصرف کردن مردم از حضور در این رویداد آغاز کرده اند.

وی در پایان گفت: مطمئنا مردم ولایتمدار کشور و استان کرمانشاه در لبیک به فرامین رهبری حضوری دشمن شکن در انتخابات مجلس خواهند داشت و نمایندگان شایسته ای را روانه مجلس خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه