English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

تأمین امنیت انتخابات را تضمین می‌کنیم

سردار علی‌اکبر جاویدان از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد.

تأمین امنیت انتخابات را تضمین می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است که مردم نمایندگان خود را برای قانون‌گذاری انتخاب می‌کنند.

او ادامه داد:  رویداد مهم انتخابات نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تأمین امنیت انتخابات است که پلیس متولی آن است.

سردار جاویدان بیان کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

او تأکید کرد: این امنیت چه در حوزه‌های رأی‌گیری شهر‌ها و چه در سطح روستا‌ها به بهترین شکل ممکن تأمین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچک‌ترین ناامنی را به عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

سردار جاویدان در پایان و بابیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهیم و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه