English

نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان کرمانشاه به ۱۱۱ نفر کاهش یافت

فرماندار کرمانشاه گفت: با انصراف 18 نفر از افراد تائید صلاحیت شده نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه شهرستان کرمانشاه، تعداد افراد کاندیدا برای حضور در مجلس از این حوزه انتخابیه به 111 نفر کاهش یافت.

نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه شهرستان کرمانشاه به 111 نفر کاهش یافت
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدرضا آمویی اظهار داشت: از آغاز کار ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه 546 نفر پیش ثبت نام اولیه خود را انجام دادند.

وی با بیان اینکه 289 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند، افزود: طی بررسی های صورت گرفته در نهایت 129 نفر صلاحیت آن ها احراز و مجاز به حضور در عرصه انتخابات شدند.

آمویی با اشاره به انصراف 18 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه و رسیدن تعداد آن ها به 111 نفر، گفت: اسامی نهایی این افراد برای اطلاع و آگاهی مردم منتشر شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در ادامه از پایان یافتن زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: طبق قانون این افراد تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری می توانند تبلیغ کنند و از این پس هرگونه فعالتی تبلغیاتی ممنوع و در صورت مشاهده حتما اقدامات قانونی علیه این افراد به عمل خواهد آمد.

وی یادآوری کرد: اکیپ های نظارتی به صورت مستمر در حال رصد و پایش فعالیت نامزدهای نمایندگی هستند و مواردی از برخی تخلفات که اتفاق افتاده بود را به مبادی ذی ربط گزارش کردند و این نظارت ها همچنان تا پایان کار رای گیری ادامه پیدا می کند.

فرماندار کرمانشاه در پایان از وجود 645 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: 545 شعبه در مرکز استان به اضافه یک شعبه ویژه اقلیت های مذهبی و 100 شعبه نیز در بخش های فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار آماده اخذ رای از مردم شریف این دیار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه