English

۶۳۵ شعبه اخذ رای، آرای مردم شهرستان کرمانشاه را جمع‌آوری خواهند کرد

فرماندار کرمانشاه از تدارک ۶۳۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: ۵۳۵ شعبه در شهر کرمانشاه و ۱۰۰ شعبه نیز برای بخش‌های ۴گانه شهرستان پیش‌بینی شده است.

 ۶۳۵ شعبه اخذ رای، آرای مردم شهرستان کرمانشاه را جمع‌آوری خواهند کرد
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

 ، محمدرضا آمویی در همایش نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در سالن آموزش و پژوهش استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به همزمانی دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هزار و ۲۷۰ صندوق اخذ رای در شعبات مستقر خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به فرایند نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از آغاز کار ثبت‌نام در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه ۵۴۶ نفر پیش ثبت‌نام اولیه را انجام داده و در نهایت ۲۸۹ نفر از این تعداد ثبت نام خود را نهایی کردند.

آمویی تصریح کرد: در نهایت و پس از بررسی شرایط و وضعیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه، ۱۴۰ نفر آن‌ها تاکنون صلاحیت‌شان تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه افزود: از مجموع افراد تأیید صلاحیت شده نیز تاکنون ۲ نفر انصراف خود را اعلام کرده و ۶ نفر هم درخواست انتقال به دیگر شهرستان‌ها را داشته‌اند.

وی درباره زمان تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی نیز گفت: طبق قانون زمان تبلیغات ۳ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از پنجشنبه قبل (۲۶ بهمن) آغاز شده و تا ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ادامه پیدا خواهد کرد.

آمویی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مطابق قانون می‌توانند تبلیغات خود را از روز پنجشنبه هفته جاری (۳بهمن) به مدت یک هفته آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفته آینده (۱۰ اسفند) ادامه دهند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه هر نامزد انتخابات می‌تواند یک ستاد مرکزی و ۲ ستاد فرعی در هر کدام از نواحی ۸گانه شهر کرمانشاه داشته باشد، گفت: این افراد همچنین مجاز به تشکیل ستادهای انتخاباتی در هرکدام از بخش‌ها و روستاها نیز هستند.

وی در عین حال از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی رئیس ستاد انتخاباتی خود و محل‌های تشکیل آن‌ها به فرمانداری اقدام و در صورتی که در فضای مجازی نیز اقدام به تشکیل ستاد کرده‌اند، حتما آدرس سایت یا کانال به همراه مدیر آن را اعلام کنند تا در ردیف ستادهای غیر مجاز قرار نگیرد.

آمویی همچنین از ممنوعیت برپایی ستادهای انتخاباتی در برخی نقاط شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این نواحی شامل میدان‌های فردوسی و کاشانی، چهار راه مدرس تا میدان انقلاب، میدان معلم در سه‌راهی مسکن و چهار‌راه نوبهار تا سی متری دوم می‌شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش ضمن اینکه از نامزدهای انتخابات مجلس خواست تا بحث شفافیت مالی و مقدار هزینه‌های آورده شده در قانون انتخابات را رعایت کنند، یادآور شد: موضوع دیگری که این افراد حتما باید رعایت کنند، خودداری از تبلیغات زودهنگام و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

وی ادامه داد: در روز برگزاری انتخابات هر نامزد می‌تواند نماینده‌ای را در هر شعبه مستقر کند، اما اسامی این افراد ۴، ۵ روز پیش از برگزاری این رویداد باید به فرمانداری اعلام شود.

آمویی در پایان با اشاره به اینکه در شهرستان کرمانشاه ۱۱ هزار نفر کار برگزاری و نظارت بر انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را برعهده خواهند داشت، گفت: امیدوارم با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای شاهد موفقیت و پیروزی دیگری برای نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه