English

فرماندار کرمانشاه:

فضای پرشوری برای حضور مردم در انتخابات باید فراهم شود

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: همه وظیفه دارند فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو فراهم کنند.

 فضای پرشوری برای حضور مردم در انتخابات باید فراهم شود
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، محمدرضا آمویی روز یکشنبه در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه با بیان اهمیت مشارکت بیشتر اقشار مختلف مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات اسفندماه امسال، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را همچون گذشته به بدخواهان ثابت خواهد کرد.

وی با اشاره بر لزوم ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه، یادآور شد: اگر قرار است یک جامعه سالم داشته باشیم و مردم از یک زیست اجتماعی مطلوب برخوردار باشند باید شور و نشاط را در رگ‌های جامعه به‌ویژه نسل جوان تزریق کرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: ۴۷ روز تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان داریم و هر کدام از ما در مدت باقی مانده موظفیم با توجه به تهدیدات و توطئه‌های مختلف دشمنان که قصد دارند با ترفندهای مختلف مردم را از حضور و مشارکت در این رویداد سیاسی مهم ناامید کرده و بازدارند، با تمام توان این دسیسه‌ها را خنثی کنیم.

آمویی با بیان اینکه دشمن در حال حاضر بر ۲ مولفه امنیت و انتخابات در کشورمان متمرکز شده، اظهار کرد: در مقوله امنیت دشمن با ایجاد حوادثی مانند انفجارهای کرمان سعی دارد نگرانی را در بین مردم تزریق کند.

وی اضافه کرد: در بحث انتخابات نیز باید با سرلوحه قرار دادن اصول چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی که شامل "مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت" است در برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تمام تلاش خود را به‌کار گیریم.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و همگان وظیفه دارند افرادی را روانه مجلس کنند که انقلابی‌تر از مجلس یازدهم باشند.

 

پایگاه‌های ورزش همگانی کرمانشاه در شأن مردم نیست

آمویی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه متولی ورزش‌های همگانی در این شهرستان، شهرداری است، افزود: پایگاه‌های ورزش‌های همگانی ایجاد شده در این شهرستان به هیچ عنوان در شأن مردم کرمانشاه نیست و باید کاملا تغییر پیدا کند.

وی اضافه کرد: در مقایسه‌ای کوتاه با شهرهای همجوار کرمانشاه همچون سنندج و همدان کاملا می‌توان به این اختلاف فاحش و نبود سرزندگی در پایگاه‌های ورزش همگانی به‌ویژه نبود عدالت اجتماعی در ورزش بانوان در این شهرستان کاملا پی برد.

آمویی با قدردانی از اقدامات انجام‌شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در اجرای طرح‌های مختلف ورزشی به‌ویژه چمن مصنوعی در روستاها، افزود: باید با برگزاری بازی های بومی محلی در این مناطق زمینه شور و نشاط را با همکاری دهیاری‌ها فراهم کرد.

در ادامه این جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه نیز با ارائه آماری از عملکرد این اداره در سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ جشنواره ورزشی و فرهنگی در زمینه‌های مختلف در سطح محلات شهرستان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شده است.

حمیدرضا عزتی با اشاره به برگزاری هفت همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان کرمانشاه به مناسبت‌های مختلف نیز گفت: برای توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم نیز ۶ پایگاه ورزش همگانی در مناطق مختلف شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری دایر شده است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه فضاهای ورزشی نیز هم اینک ۱۷ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف روستایی این شهرستان در دست اجراست که از این تعداد تاکنون ۷ زمین به بهره‌برداری رسیده و مابقی نیز تا پایان امسال افتتاح خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه