English

فرماندار اصفهان :

تولیدات مختلف در فضای مجازی و رسانه ای برای انتخابات مهم است

فرماندار اصفهان گفت: تولیدات مختلف در فضای مجازی و رسانه ای برای انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

تولیدات مختلف در فضای مجازی و رسانه ای برای انتخابات مهم است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدعلی احمدی در نشستی پیرامون بسترسازی به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد: مجموعه های مختلف شهرداری با برنامه ریزی دقیق و با مشارکت دیگر اقشار و دستگاه های اجرایی نسبت به تعریف و تعیین رویدادهای مناسب به عنوان جشن انتخاباتی در روز یازده اسفند اقدام نمایند.

وی افزود: نواحی مقاومت بسیج حضرت امام صادق، امام علی و امام رضا (علیهم السلام) با ارتباط بین پایگاه های مقاومت بسیج برادران، خواهران، واحدهای بسیج دانش آموزی و نخبگان و مؤثرین اقدامات مثبت و برنامه های خوبی را متناسب با هر محله انجام داده اند و شبکه سازی های لازم نیز انجام شده که شایسته تقدیر است و این روند بایستی ادامه یابد.

احمدی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «همه باید منادی انتخابات باشند»، تصریح کرد: تولیدات مختلف در فضای رسانه ای و مجازی و هم افزایی معاونین فرهنگی مناطق با بسیج برای پیشبرد بهتر امور، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بایستی برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

این مقام مسئول گفت: ان شاء الله با همکاری دستگاه های اجرایی و مشارکت همگانی بتوانیم انتخاباتی باشکوه برگزار کنیم و نقشه های شوم دشمنان کشور را با کمرنگ نشان دادن اقدامات مثبت انجام شده دولت برای ایجاد یأس و ناامیدی در مردم برملا سازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه