English

فرماندار اصفهان:

۹۵۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان مستقر می شود

فرماندار اصفهان گفت: ۲۰ منطقه انتخاباتی برای شهرستان اصفهان تعریف شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، ۹۵۲ شعبه اخذ رأی نیز در شهرستان اصفهان مستقر خواهد شد.

۹۵۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان مستقر می شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدعلی احمدی در نشستی با رابطین نمایندگان فرماندار در انتخابات، بیان کرد: ان شاء الله در یازدهم اسفند ماه با حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیفزاییم.

وی تأکید کرد: نمایندگان فرماندار در هریک از مناطق باید مقید، اهل آموزش دیدن، توانمندی برای شبکه سازی و انتخاب افرادی در شعب به عنوان نمایندگان فرماندار، بی طرف نسبت به احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی، وقت گذار، وجیه، باانگیزه، تصمیم گیر و مدبر باشند.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه نتیجه نهایی تأیید صلاحیت ها تا ۱۴ دی ماه توسط هیأت نظارت اعلام خواهد شد، عنوان کرد: بررسی تأیید نهایی صلاحیت داوطلبان بیانگر حضور همه گروه ها و جریان های سیاسی در انتخابات و فراهم شدن زمینه رقابت آنها با یکدیگر برای تصدی کرسی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی اضافه کرد: بحمد الله تاکنون علیرغم تبلیغات رسانه ای دشمنان برای سیاه نمایی به منظور ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه، گام های مؤثری پیرامون مشارکت در انتخابات برداشته شده که ان شاء الله با تلاش و همت همگانی اجرایی و عملیاتی شود.

فرماندار اصفهانتصریح کرد: یکی از مصادیق بارز افزایش مشارکت در انتخابات، شناسایی ظرفیت ۴۰۰ گروه شغلی مرتبط با دستگاه های اجرایی بوده که می توانیم از ۳ طریق مجازی، مکتوب و حضوری با این ۴۰۰ گروه شغلی و مجموعه های مردمی ارتباط برقرار نماییم.

احمدی با بیان اینکه سلامت انتخابات دارای دو بخش روانی و اجرایی است، اظهار داشت: زمانی که ما به این باور برسیم که مجریان، ناظران و تصمیم گیران برای بررسی صلاحیت ها از خود مردم هستند، از این رو انتخابات، انتخابات سالمی است و از طرف دیگر فرآیندهای انتخابات نیز باید دقیق و درست باشد.

فرماندار اصفهان با اشاره به برخی ویژگی های نمایندگان فرماندار در مناطق و شعب اخذ رأی، تأکید کرد: نمایندگان فرماندار در هریک از مناطق باید مقید، اهل آموزش دیدن، توانمندی برای شبکه سازی و انتخاب افرادی در شعب به عنوان نمایندگان فرماندار، بی طرف نسبت به احزاب، گروه ها و جریانات سیاسی، وقت گذار، وجیه، باانگیزه، تصمیم گیر و مدبر باشند.

احمدی بررسی مکان شعب اخذ رأی، شناخت نمایندگان فرماندار در دوره های قبلی انتخابات در شعب، ارزیابی نسبت به نمایندگان فرماندار در دوره های قبلی انتخابات، توجه به جوان گرایی در کنار تجربه، ارتباط خوب و سازنده با رئیس ستاد منطقه و کمک به انجام اقدامات ابتکاری در روز انتخابات را ازجمله خواسته های فرماندار از نمایندگان فرماندار برشمرد و بر اهمیت آنها تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه