English

به مدت ۷ روز؛

آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد.

آغاز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه استان اصفهان گفت‌: طبق جدول زمان‌بندی، ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۱۴ آبان ماه به‌مدت هفت روز از ساعت ٨ تا ۱٨ در فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه استان اصفهان انجام خواهد شد.

محمد علی احمدی با اشاره به پیش‌بینی زیرساخت‌های در نظر گرفته شده برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری اصفهان گفت: در محل وزارت کشور و فرمانداری قم نیز این امکان برای ثبت نام حضوری داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فراهم شده است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ آغاز و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۸/۲۰ ادامه خواهد داشت.

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری شخصاً یا توسط نماینده خود که به صورت کتبی و رسمی معرفی شده باشد، می توانند در روز‌های مذکور جمعاً به مدت ۷ روز از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ به فرمانداری مرکز استان و یا وزارت کشور مراجعه و با ارائه اصل شناسنامه عکس دار، اصل کارت ملی، اصل مدرک سطح چهارحوزه و دو قطعه عکس ۴×۶، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سن داوطلبان به هنگام ثبت نام باید حداقل ۴۰ سال تمام باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه