English

استاندار کرمانشاه:

خدمت رسانی به مردم وظیفه است

استاندار کرمانشاه بازی سیاسی در خدمت رسانی به مردم را اشتباه دانست و گفت: مدت هاست در خدمت رسانی بازی سیاسی را کنار گذاشته ایم و این بازی ها را به رسمیت نشناخته ایم.

خدمت رسانی به مردم وظیفه است
به گزارش خبرنگار کرمانشاه خبرگزاری موج

، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به مجتمع هشت روستایی «کانی‌عزیز» و «قورچی‌باشی» شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: هرچه که تا به حال برای خدمت رسانی به مردم انجام شده لطف الهی است و مهمترین ابزار استفاده از این لطف الهی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام و شهدایی که جانشان را برای انقلاب داده اند وسیله لطف الهی برای همه بوده اند و باید قدردان این افراد باشیم.

استاندار کرمانشاه بازی سیاسی در خدمت رسانی به مردم را اشتباه دانست و تسریع کرد: مدت هاست در خدمت رسانی بازی سیاسی را کنار گذاشته ایم و این بازی ها را به رسمیت نشناخته ایم.

صحرایی افزود: مردم ما قانع‌اند ولی نظام به صورت حداکثری در حال خدمت رسانی به مردم است و نباید به حداقل ها راضی باشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنان خود از تمام کسانی که تلاش کرده اند که این خدمت به مردم شریف این منطقه برسد تشکر کرد.

گفتنی است که استاندار کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در پانزدهمین سفر شهرستانی با استقبال فرماندار و امام جمعه شهرستان، وارد سرپل ذهاب شد. محمدطیب صحرایی در ابتدای سفر خود با حضور در مزار شهدای شهر سرپل ذهاب با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه