English

«زباله» و «نخاله» کرمانشاه باید فورا تعییت تکلیف شوند

استاندار کرمانشاه از مسئله زباله و نخاله به عنوان دو نقطه مهم و آسیب‌زا در شهر کرمانشاه یاد کرد و گفت: باید با ساماندهی این نقاط آسیب‌زار، آن‌ها را به نقاط قوت شهر کرمانشاه تبدیل کرد.

«زباله» و «نخاله» کرمانشاه باید فورا تعییت تکلیف شوند

، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح بلوار «ملاحسینی» به‌عنوان یکی از رینگ‌های اصلی ترافیک شهر کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه برای رسیدن به زیبایی مطلوب‌تر نیازمند تلاش و جدیت بیشتری برای خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: عدالت مطلوب در همه ابعاد، جزء ارکان و اهداف مبنایی برقراری نظام و انقلاب اسلامی بوده که باید همواره در مرکز توجه مسوولان نظام اسلامی در تمامی سطوح باشد.

استاندار کرمانشاه عدالت در زندگی شهری را در برخورد عدالت در دریافت انواع و اقسام خدمات توصیف کرد و گفت: متأسفانه هنوز مناطقی در اطراف کرمانشاه وجود دارد که در مقایسه با دیگر قسمت‌ها از برخوردار کمتری برخوردار است و لذا تمرکز بر این مناطق و ایجاد مقدمات لازم برای بهره‌مندی همشهریان از خدمات، جزء اولویت‌های کاری بوده است.

وی ادامه داد: مجموعه دسترسی‌های ایمن و راه‌های مواصلاتی مناسب برای تمامی مناطق شهر به ویژه حلقه اطراف شهر که می‌تواند موجبات خدمت‌رسانی را در زمینه‌های مختلف تقویت کند، یکی از ضرورت‌های شهر کرمانشاه است که این  روند توسط شهرداری کرمانشاه سرعت خوبی دارد.

صحرایی از مسئله زباله و نخاله به عنوان دو نقطه مهم و آسیب‌زا در شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: باید به سمت ساماندهی این نقاط آسیب‌زار برویم تا به نقطه قوت و زیباساز شهر کرمانشاه تبدیل شود.

وی با اشاره به وضعیت نابسامانی مسئله بازیافت در شهر کرمانشاه، خاطرنشان کرد: باید به دنبال بازیافت زباله از تفکیک تا مرحله نهایی باشیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص معضل نابسمانی مسئله نخاله نیز، گفت: در راستای ایمن‌سازی در شهر کرمانشاه به بازسازی و بهسازی ساختمان‌ها نیاز داریم؛ بدین منظور همشهریان را برای استفاده از مشوق‌های موجود برای ساخت و ساز در بافت فرسوده تشویق می‌کنیم، اما نباید این مسئله خود معضلی همچون نابسمانی نخاله‌ها در اطراف شهر را در پی داشته باشد. این مسئله هم باید سامان داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه