English

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه رتبه ۱۵ کشوری در تخصیص زمین مسکن ملی را دارد

استاندار کرمانشاه گفت: تا به امروز برای اجرای تاسیسات زیربنایی شامل آب، برق، گاز طرح نهضت ملی مسکن در استان ۱۳۴۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص شده است.

کرمانشاه رتبه ۱۵ کشوری در تخصیص زمین مسکن ملی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد طیب صحرایی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه افزود: واگذاری زمین مبنای اصلی این طرح است و کرمانشاه در جدول کشوری رتبه ۱۵ را دارد.

وی ادامه داد: برای کاهش قیمت تمام شده مسکن هرچه قدر مراحل تاسیساتی و زیربنایی با حمایت دولت پوشش داده شود سهمِ آورده مردم کاهش میابد و در نتیجه به نفع مردم خواهد بود.

 

۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد در مراحل آماده سازی و تکمیل معابر است

صحرایی در ادامه گفت: ۱۰۳ هکتار زمین برای طرح جوانی جمعیت واگذار شده است؛ یک هزار و ۴۰۰ واحد برگه واگذاری به متقاضیان مسکن در استان اعطا شده و در روزهای آینده در یک جشن این عمل اعلام می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از این ۱۰ هزار و ۲۴۷ واحد به صورت صد درصدی انجام شده است، بیان کرد: طبق نظر کارشناسان باقیمانده این طرح تا سه ماه آینده نیز به صورت کامل تمام خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۱۱ هکتار از اراضی منابع طبیعی متصل به روستاهای استان کرمانشاه برای تقویت نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: مراحل ساخت از صفر در برخی مناطق استان شروع شده است اما در سطح استان واحدهایی وجود دارد که نیمه کاره باقی مانده‌اند و ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف نهضت ملی مسکن است که باید از آنها استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه