English

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال تامین است

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ظرفیت مجموع اراضی تأمین شده و درمراحل الحاق برای نهضت ملی مسکن را ۲میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی دانست و ابراز داشت: خراسان رضوی، فارس و کرمان سه استان پیشتاز هستند.

 ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال تامین است

به گزارش خبرگزاری موج، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست تخصصی نهضت ملی مسکن که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران راه و شهرسازی استان‌ها برگزار شد، وضعیت اراضی تأمین شده در محدوده شهرها را توضیح داد و گفت: زمین تأمین شده حاصل از شناسایی اراضی داخل محدوده یا الحاق اراضی تا کنون به ۳۵ هزار و ۴۴ هکتار رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۲ هزار هکتار زمین نیز در مراحل الحاق در استان‌ها قرار دارد که اگر برای الحاق تصویب شود، مجموعاً ۵۵ هزار هکتار زمین حاصل از الحاق برای ساخت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن تأمین می‌شود، این در حالی است که سهم سازمان ملی زمین و مسکن در تأمین زمین برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بود. سایر اراضی مورد نیاز در شهرها و شهرهای جدید را از طریق الحاق و توافق با بخش خصوصی تأمین خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت متقاضیان واحد شرایط نهضت ملی مسکن در استان‌ها گفت: استان‌های فارس، خراسان رضوی و کردستان بیشترین متقاضی و شاهرود و جنوب کرمان کمترین متقاضی را دارند. در استان‌های خراسان رضوی، فارس و کرمان بیشترین زمین تأمین شده اما با توجه با تعداد بالای متقاضیان در این استان‌ها، تأمین اراضی باید ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه