English

استاندار کرمانشاه:

در اجرای طرح مسکن ملی هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست/ در گرفتن حقوق مردم تعارف نمی‌کنم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در پیگیری حقوق مردم تعارف ندارم، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های اصلی دولت و فرصت مهمی برای خانه دار شدن مردم است، به همین دلیل هیچ کوتاهی در اجرای این طرح را قبول نخواهم کرد.

در اجرای طرح مسکن ملی هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست/ در گرفتن حقوق مردم تعارف نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه، اظهار داشت: متولیان این حوزه باید به سرعت زمین لازم برای اجرای طرح را تامین کنند، سپس تسریع در اجرای ساخت و ساز را جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های مهم خود بدانند.

وی با تاکید بر تعیین زمانبندی مشخص برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: به هیچ عنوان کوتاهی در تامین زمین و اجرا را نمی‌پذیرم و هرگونه عدم پیشرفت در این زمینه باید به سرعت جبران شود.

مقام عالی استان با اشاره به برنامه ساخت 119 هزار واحد مسکن ملی در استان، تاکید کرد: قرار است این تعداد واحد ظرف مدت چهار سال ساخته  شود، بنابراین هر گونه عدم پیشرفت مناسب، هم در تامین زمین و هم در اجرا باید به سرعت جبران شود.

وی با بیان اینکه در پیگیری حقوق مردم با کسی تعارف ندارم و با جدیت پیگیر کارها خواهم بود، افزود: طرح نهضت ملی مسکن از طرح های مهم دولت و فرصت مهمی برای خانه دار شدن مردم است، به همین دلیل هیچ کوتاهی در اجرای این طرح را قبول نخواهم کرد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: هر مانعی در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان باید در کمترین زمان ممکن رفع و به نتیجه قطعی برسد تا در فرصت باقیمانده مراحل ساخت و ساز هم با جدیت تکمیل و واگذاری به متقاضیان انجام شود.

 صحرایی بیان داشت: در این زمینه هم اولویت کاری با شهرستان هایی است که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آنها پیشرفت مناسبی ندارد تا در استان به تعادل و توازن در ساخت و سازها برسیم و طرح طبق یک برنامه با زمانبندی مشخص به اتمام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه