English

عبدالله بهادری:

۱۵ هکتار زمین جهت اجرای طرح ملی مسکن واگذار شده است

با شرکت مسئولین استان ایلام، جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با موضوع تأمین زمین از طریق الحاق اراضی دولتی به محدوده شهر جهت طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

۱۵ هکتار زمین جهت اجرای طرح ملی مسکن واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالله بهادری در این نشست گفت: تا کنون بیش از ۱۵هکتار زمین جهت احداث طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان واگذار شده و مراحل احداث ۱۴۰۰ واحدمسکونی توسط کارگزاریها طبق تفاهمنامه های مختلف ازجمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی( ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ... اجرایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام میزان سهمیه مسکن مورد نیاز شهر های استان و وضعیت زمین موجود مورد نیاز در طی دو سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱طبق قانون جهش تولید مسکن ۱۴ هزارو ۶۲ واحد عنوان کرد و افزود: برای احداث این میزان واحد مسکونی تا کنون حدود ۵۰ هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده که قابلیت احداث۲۹۳۹ واحد مسکونی را دارد.

بهادری در پایان گفت: برای تأمین زمین ما بقی واحدهای در نظر گرفته شده بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع زمین از طریق الحاق به محدوده شهرهای استان در حال انجام است ودر جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بحث الحاق زمینهای دولتی شهر ایلام به محدوده شهر مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه