English

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد؛

تحویل دومین پروژه مسکن ملی یزد به زودی/متقاضیان طرح جدید مسکن تا ۲۸ آبان ثبت نام کنند

میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در کل استان یزد حدود ۱۴ درصد است، تا کنون 40 واحد در یزد افتتاح شده و حدود 374 واحد هم در آینده نزدیک و طی چند ماه پیش رو تحویل متقاضیان می شود.

تحویل دومین پروژه مسکن ملی یزد به زودی/متقاضیان طرح جدید مسکن تا 28 آبان ثبت نام کنند

احسان خواجه رضایی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، بیان کرد: تاکنون ۳۲ هزار و 287 خانوار در طرح اقدام ملی مسکن استان یزد ثبت نام کرده اند و در نهایت هشت هزار و 855 خانوار تایید نهایی شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در کل استان یزد حدود ۱۴ درصد است، افزود: تاکنون 40 واحد در یزد افتتاح شده و حدود 374 واحد هم در آینده نزدیک و طی چند ماه پیش رو تحویل متقاضیان می شود.

خواجه رضایی با اشاره به اینکه بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه ها مربوط به شهر یزد است، افزود: پس از افتتاح اولین پروژه طرح اقدام ملی مسکن کشور اوایل سالجاری در یزد، در آینده نزدیک پروژه های 174واحدی فاز اول شهر مهریز  و 200 واحدی شهر یزد تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی درباره وام بانک مسکن عنوان کرد: تسهیلات بانکی به همه پروژه های طرح اقدام ملی مسکن تعلق گرفته و پروژه هایی که مراحل قانونی اخذ تسهیلات و مدارک مورد نیاز برای اخذ تسهیلات را فراهم نموده اند، تسهیلات را دریافت کرده اند.

خواجه رضایی اعلام کرد: در استان یزد تاکنون شش هزار و 859 خانوار هزینه اولیه ساخت طرح اقدام ملی مسکن را واریز کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در خصوص اختصاص زمین برای اجرای این طرح نیز گفت: تاکنون برنامه ریزی برای ۶۷۰۴ واحد در قالب این طرح انجام و در حال ساخت می باشد و مابقی متقاضیانی که تایید نهایی شده، ولی افتتاح حساب نشده اند، پس از تامین زمین و طی مراحل طراحی، تخصیص پروژه صورت گرفته و ساخت و ساز انجام خواهد شد.

** اجرای طرح جدید جهش مسکن در حال پیگیری است

این مقام مسئول درباره طرح جدید جهش مسکن در یزد و ثبت نامی های این طرح بیان کرد: در تمامی شهرهای استان یزد، ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام بوده و تا 28 آبان ماه فرصت ثبت نام با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir وجود دارد، زمین مورد نظر برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن شناسایی و در حال طی مراحل قانونی به منظور اختصاص به این طرح بوده و سپس مراحل طراحی و شروع عملیات اجرایی پیگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مصطفی

    سلام من ثبت نام کردم وفرم ج من سبز بوده ولی به بانک معرفی نشدم پس کی نوبت من میشه راه وشهرسازی هم که میرم میگن برو تا پیامک واست ارسال بشه الان یه ساله لطفا راهنمایی کنید

  • طالب مرادی

    میخام ثبت نام مسکن انجام بدم بایدچکار کنم هرکاری میکنم نمیشه

  • شابهرام

    سلام . برای کسانی که موفق به ثبت نام نشدن مجدد میشه ثبت نام کرد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه