English

استاندار کرمانشاه:

پیشران توسعه استان کرمانشاه، توجه به صنایع مادر است

بنا بر تاکید استاندار کرمانشاه، توسعه صنایع مادر مانند ذوب آهن در کرمانشاه می‌تواند به عنوان یک پیشران عمل کرده و زمینه‌ساز توسعه و شکوفایی صنایع دیگر باشد.

پیشران توسعه استان کرمانشاه، توجه به صنایع مادر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در آیین افتتاح فاز دوم مجموعه ذوب آهن بیستون کرمانشاه به مناسبت هفته دولت که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید افزود: اگر چه استان کرمانشاه با مشکلاتی دست به گریبان است ولی با وجود این همواره به عنوان استانی با فرصت های بی نظیر در غرب کشور مطرح بوده است.

وی با اشاره به تولید سالانه ۱۲۰ میلیون تن مواد انواع مواد معدنی و صنعتی در این استان اضافه کرد: استان کرمانشاه در زمان جنگ تحمیلی با مشکل نبود سرمایه گذاری روبرو بوده که این امر باعث شده در مقایسه با سایر استانها از روند سرمایه گذاری مطلوب عقب بماند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: امیدواریم تا از محدودسازی مصرف انرژی در واحدهای اقتصادی استان هایی همچون کرمانشاه دولت حمایت کرده و وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز در این امر و شتاب بخشیدن به روند شکوفایی استان صنعتگران را همراهی کند.

صحرایی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش هایی که در یکسال گذشته در این استان صورت گرفته است روند بیکاری در کرمانشاه روند نزولی به خود گرفته و پس از سالها این استان از رده های اول و دوم در سه ماهه نخست امسال به رده هفتم تنزل پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه