English

استاندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران:

همه برای به یادگار گذاشتن میراث بهتر در کرمانشاه تلاش کنیم

استاندار کرمانشاه در شب تجلیل از خبرنگاران استان، وجود برخی شاخص های کنونی در کرمانشاه میراث کم کاری دوره‌های گذشته عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم از ما میراث بهتری برای کرمانشاه به یادگار بماند.

همه برای به یادگار گذاشتن میراث بهتر در کرمانشاه تلاش کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی، در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور حدود ۷۰۰ نفر از فعالین رسانه ای استان در استانداری برگزار شد، وضعیت کنونی شاخص های منفی در استان کرمانشاه را میراث کم کاری دوره های گذشته عنوان کرد و افزود: امروز ساختن کشور و استان به همت و عزم و اراده جمعی نیاز دارد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: متاسفانه استان کرمانشاه در برخی شاخص ها وضعیت خوبی ندارد، اما راهش تلاش بیشتر و دویدن است. باید تلاش کنیم از ما میراث بهتری به یادگار بماند.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در دوران مسئولیتش در استان گفت: از پیشران های اصلی برای ایجاد اشتغال، حوزه مسکن است. زمانی که به استان آمدم در حوزه ساخت مسکن رتبه ۲۷ کشور را داشتیم که اکنون از این رتبه فاصله گرفته و تلاش می‌کنیم رتبه استان را به زیر ۱۰ برسانیم.

صحرایی با بیان اینکه در حوزه تامین زمین مورد نیاز طرح های مسکن ملی در استان بسیار خوب کار شده، گفت: هم اکنون ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است.

استاندار کرمانشاه به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هم اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال نزدیک ۱۲ هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در استان افتتاح خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به شناسایی ۷۰ طرح صنعتی راکد در استان با پیشرفت بیش از ۶۵ درصد، گفت: امیدواریم تا پایان سال بیش از نیمی از آنها به بهره برداری برسد.

صحرایی به ظرفیت های استان در حوزه گردشگری هم اشاره کرد و گفت: اگر می خواهیم گردشگر به استان بیاید، باید زیرساخت هایمان را تقویت کنیم که در این راستا در حوزه راه آهن، راه و فرودگاه کارهای خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دستور تخصیص دو هزار میلیارد تومان برای پروژه راه آهن کرمانشاه صادر شده، گفت: امیدواریم تا پایان سال آینده قطار به اسلام آبادغرب برسد.

وی گفت: کار بازسازی فرودگاه کرمانشاه نیز که باید در سنوات گذشته انجام می شد، اما به عللی به تاخیر افتاده بود، هم اکنون با جدیت در حال انجام است و امیدواریم تا آبان امسال به اتمام برسد.

استاندار کرمانشاه به اقدامات انجام شده برای بهسازی وضعیت راه های استان هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های استان بهسازی شده است.

وی به مواهبی که پیاده روی اربعین برای استان دارد نیز اشاره کرد و گفت: اربعین برای استان برکات معنوی و مادی بسیاری دارد. اربعین تا امروز بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان مازاد بر بودجه استان برای کرمانشاه سوغات داشته است.

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه معتقدم خبرنگاران می توانند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشند، عنوان کرد: با این وجود رسانه ها در استان تاکنون یک هدف بزرگ ارزشمند مشترک را  برای خود طراحی نکرده اند که پیشنهاد می کنم اگر می خواهیم کرمانشاه با سرعت بیشتری به سمت توسعه برود، اهداف بزرگی را طراحی و با تلاش جمعی به سمت تحقق آن اهداف برویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه