English

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه:

مرز خسروی به زودی برای تردد زوار اربعین شبانه روزی می شود

به گفته معاون سیاسی استاندار کرمانشاه شبانه روزی شدن فعالیت مرز خسروی در ایام اربعین بر اساس هماهنگی شکل گرفته بین ایران و عراق در مراحل نهایی قرار دارد.

مرز خسروی به زودی برای تردد زوار اربعین شبانه روزی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی شعبانی در حاشیه بازدید از مرز خسروی و پروژه‌های در حال احداث اربعین، اظهار کرد: پروژه‌های در حال احداث در مرز خسروی پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند.

وی افزود: ایجاد و افزایش گیت های تردد در مرز، ایجاد دروازه مرزی جدید، محل اسکان و استراحت و ایجاد سایبان از جمله پروژه‌هایی است که در حال اجرا است.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امسال پیش بینی می‌شود افزایش حجم تردد زوار را در مرز خسروی داشته باشیم و بر این اساس دستگاه‌های ۱۸ گانه عضو ستاد اربعین اقدامات خود را برای انجام هرچه بهتر مراسم اربعین آغاز کرده‌اند.

شعبانی بیان کرد: امسال زیرساخت‌های مرز خسروی نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده و هدف مسئولان توسعه زیرساخت‌های مرزی است.

وی ادامه داد: امسال پیش بینی می‌شود مرز خسروی میزبان حدود یک میلیون زائر باشد و برای پذیرایی بهتر از زوار پارکینگ، وسایل حمل و نقل، اسکان، سرویس بهداشتی و سایبان‌ها در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی برای ایام اربعین، گفت: هم اکنون مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته فعال است اما برای شبانه روزی شدن این مرز در ایام اربعین هماهنگی نهایی در حال انجام است و استاندار کرمانشاه سفری به عراق خواهد داشت.

شعبانی خاطر نشان کرد: سال گذشته ازدحام در مرز خسروی را داشتیم اما این مشکل با افزایش گیت های در ایران و عراق بر طرف خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه