English

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه نیازمند پژوهش های عملگرا است

استاندار کرمانشاه گفت: حوزه پژوهش باید با قدرت عملگرایی به کمک مسائل و مشکلات مهم حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری استان کرمانشاه بیاید.

کرمانشاه نیازمند پژوهش های عملگرا است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد طیب صحرایی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به حادثه شهادت عده ای بیگناه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، این حادثه تروریستی را به شدت محکوم کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) طی این سال ها در عملیات های بزرگ و هوشمندانه موفق به دستگیری صدها تیم کوچک و بزرگ تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگر دشمنان شده اند و دنیای غرب مفتون و مقهور این اقتدار دستگاه های امنیتی ما است.

وی گفت: دشمنان ما طی این سالها به حربه های مختلفی از تفرقه افکنی به وسیله طرح مباحث بی پایه قومیتی گرفته تا دسیسه ها و تحریم های گسترده اقتصادی و تلاش برای آسیب به سلامت دانش آموزان ما، برای تضعیف ایران اسلامی دست زده اند و در همه آنها شکست خورده اند.

صحرایی گفت: دشمنان خبیث و بی رحم ملت بزرگ ایران منتظر غفلت ما هستند و باید ما مدیران در همه عرصه ها هوشیار و آماده مقابله باشیم.

وی در ادامه به ضرورت کلان نگری در عرصه های مختلف مدیریتی اشاره کرد و گفت: مدیران باید در همه عرصه ها با دیدی فرابخشی و به دور از بخشی نگری به دنبال اجرایی کردن برنامه ها و طرح های خود با هدف کمک به پیشرفت استان باشند.

صحرایی عنوان کرد: پژوهش هایی که برای تصویب در شورای برنامه ریزی ارائه می شوند، باید به حل مشکلات استانی و فراهم کردن بسترهای پیشرفت در عرصه های مختلف کمک کنند.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه با مسائل و مشکلات مهم و قابل اعتنای متعددی در حوزه های اقتصادی، تجاری و گردشگری روبرو است و حوزه پژوهش باید به گره گشایی از این حوزه ها کمک کند.

در این نشست موضوع تغییر محدوده منطقه ویژه اقتصادی شهرستان قصرشیرین از موقعیت پرویزخان به سومار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه