English

امام جمعه کرمانشاه:

صدا و سیما مربی خوبی برای توسعه جهاد تبیین باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر نقش تربیتی صدا و سیما با عنوان مربی، گفت: رسالت صدا و سیما تربیت کردن بر مدار دین است.

صدا و سیما مربی خوبی برای توسعه جهاد تبیین باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با مهم دانستن تبلیغ و اطلاع رسانی در راستای جهاد تبیین افزود: صدا و سیما مربی و تربیت کننده است، لذا امیدوارم برنامه سازان و دست اندرکاران رسانه ملی در این زمینه برنامه‌های هدفمند و متعالی را داشته باشند.

وی با اشاره به سابقه درخشان دینداری مردم کرمانشاه اظهار دشت: امیدوارم با انعکاس درست و منطقی برنامه‌های آیینی و مذهبی یک استان نمونه شویم، لذا با توجه به حضور ارزشمند اهل سنت و اهل حق باید صدا و سیما برنامه های خاص در دست تولید داشته باشد و بتواند وحدت را بسط و گسترش دهد.

آیت الله علما با مهم دانستن حد اعتدال در برنامه‌سازی تصریح کرد: باید مراعات کنید و حد اعتدال را مدنظر قرار داد، زیرا اگر درست و منطقی حب ائمه اطهار(علیهم السلام) بیان شود و گسترش یابد باعث گسترش وحدت می شود چون حقیقت چون آفتاب تابان است.

گفتنی است که پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، موسوی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گزارشی از برنامه‌ها و اهداف رسانه ملی در استان را تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه