English

تجلیل از ۴۴ سال خدمات ماموستا ملاقادر قادری در کسوت امام جمعه پاوه

طی مراسمی با حضور مسئولین از ۴۴ سال خدمت ماموستا ملاقادر قادری در کسوت امام جمعه پاوه تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از ۴۴ سال خدمات ماموستا ملاقادر قادری در کسوت امام جمعه پاوه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، جمعی از مسئولان شهرستان پاوه در چهل و چهارمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در شهر پاوه توسط حاج ماموستا ملا قادر قادری با وی دیدار و از خدمات او تجلیل کردند.

سرپرست فرمانداری پاوه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های حاج ماموستا ملا قادر قادری در سنگر نماز جمعه وجود با برکت این عالم فرزانه را برای منطقه غنیمت و مایه سربلندی دانست.

علیرضا حیدری با برشمردن صفات نیکوی حاج ماموستا مُلا قادر قادری افزود: ثابت قدم بودن حاج ماموستا در تمام عرصه‌های سخت انقلاب از صفات بارز ایشان است.

 

همراهی و برخورد آرام با مردم ضروری است

در این دیدار امام جمعه پاوه نیز گفت: مسامحه، همراهی و برخورد آرام با مردم به عنوان موضوعی ضروری باید در اولویت باشد.

وی افزود: مشکل اصلی ما در شهرستان نبودن برنامه مدون و فقدان متولی در بعضی از کارهای جامعه است و می‌طلبد همه ما به وظیفه خود عمل کنیم و مردم شریف و صابر دیار خود را دلجویی و کمک نمائیم.

ماموستا قادری با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید، برای هر اموری عمل لازم است، بیان داشت: ما همیشه با معلول مبارزه کرده‌ایم در حالی که باید علت‌ها را جویا شویم و چاره‌ای پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: صحبت کردن در چند دهه گذشته با صحبت کردن امروز خیلی فرق می‌کند، روزی من امامت نماز جمعه را در پاوه شروع کردم که با امروز متفاوت است.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه شبیخون فرهنگی بیشتر از خمپاره‌ها و بمباران‌های دوران جنگ تحمیلی خطرناکتر هستند، تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به مقصود خویش بااستفاده از همه ابزارها و شیوه‌ها، در سطحی وسیع فرهنگ بومی و اسلامی را مورد هجوم قرار داده‌اند.

گفتنی است ۲۳ خرداد مصادف با اقامه اولین نماز جمعه توسط حاج ماموستا مُلا قادر قادری در شهر پاوه است، که ۴۴ سال پیش در چنین روزی و طی حکمی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، سکان نماز جمعه پاوه در اختیار وی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه