English

رفع مشکل قطعی و نوسان آب روستای آفریانج شهرستان سنقر و کلیایی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی گفت: با اقدامات انجام شده توسط امور آبفا شهرستان مشکل قطعی و نوسان مکرر آب روستای آفریانج مرتفع گردید.

رفع مشکل قطعی و نوسان آب روستای آفریانج شهرستان سنقر و کلیایی

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد مهدی سلطانیان به تشریح این خبر پرداخت و خاطر نشان ساخت: روستای آفریانج یکی از ۷ روستای تحت پوشش مجتمع آفریانج است که با مشکل نوسان آب مواجه بود و امور آبفا شهرستان پس از انجام مطالعات لازم وبررسی های فنی، راه حل رفع این مشکل را در اصلاح و استاندارد سازی خروجی یک باب فشار شکن در محدوده روستای آفریانج، اصلاح خروجی مخزن هزارخانی سفلی و همچنین اصلاح حدود ۲۰۰ متر از خط انتقال آب روستا دانست.

به گفته سلطانیان پس از انجام عملیات مذکور ،مشکل قطعی و نوسان های مکرر آب روستای آفریانج مرتفع و اهالی این روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

وی از مشترکین شهرستان در خواست نمود با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش نزولات جوی، در مصرف آب صرفه جویی لازم را بعمل آورده و در صورت امکان با استفاده از شیرهای کاهنده مصرف و استفاده از درفشان (پرلاتور) برای کلیه شیرهای قدیمی که امکان تعویض آنها وجود ندارد، از هدر رفت آب جلوگیری نمایند.

مجتمع ۷ روستایی آفریانج با ۵۰۰ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در ۲۰ کیلومتری شهر سنقر قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه