English

شهردار کرمانشاه:

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه تیم ۱۲ نفره هستند

شهردار کرمانشاه در دیدار دوستانه با اعضای شورای شهر گفت: با شورای اسلامی شهر کرمانشاه تیم ۱۲ نفره هستیم.

شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه تیم ۱۲ نفره هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نوروزی حضور در جلسه دیدار دوستانه با اعضای شورای شهر ضمن تقدیر از اعضای این شورا به مناسبت روز شوراها گفت: خوشبختانه شهرداری و شورای شهر کرمانشاه تعاملی خوبی با یکدیگر داشته و مانند یک تیم ۱۲ نفره برای مدیریت شهر تلاش می کنند.

وی افزود: تمامی لوایحی که به شورا داده می شود خوشبختانه در کوتاه‌ترین زمان و با رعایت اصول قانونی به تصویب می رسد که حاصل آن خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان است.

شهردار کرمانشاه در ادامه در خصوص آخرین وضعیت برخی پروژه های مهم شهری با اشاره به پیگیری تغییراتی در پروژه قطار شهری گفت: مشاور برای این پروژه گرفته شده و در جلسه وزارت کشور با مدیرکل ترافیک شهرداری ها به توافق رسیده ایم که تمرکز بر تکمیل تونل این پروژه صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به پیشنهادات مطرح شده پس از تصویب در شورای عالی ترافیک سرعت کار پروژه افزایش یافته و مردم کرمانشاه می توانند سریعتر از این پروژه استفاده کنند.

شهردار کرمانشاه گفت: در حال حاضر مطالعات فنی پروژه در حال انجام است و نتایج آن بعد از تصویب مراجع قانونی عرضه می شود و جهت طرح به وزارت کشور و شورای عالی ترافیک ارائه می شود.

نوروزی در خصوص پروژه پیاده راه مدرس نیز با تاکید بر اجرایی شدن این پروژه گفت: این پروژه منتفی نیست و قطعا آن را دنبال می کنیم، چرا که اثرات بسیاری در توریسم شهری، زیباسازی و رفاه هرچه بیشتر و رونق خرید دارد.

وی افزود: نکته مهمی که در اجرای این پروژه باید به آن توجه شود محل اجرای آن در خیابان مدرس، فاز بندی و هدایت درست بار ترافیک است که در حال بررسی تمامی این موارد هستیم و هنوز نمی توانیم زمان دقیقی برای اجرای آن تعیین کنیم.

شهردار کرمانشاه در خصوص شهربازی کرمانشاه هم با اشاره به خلع ید پیمانکار این پروژه گفت: این پیمانکار منابع مالی کافی در اختیار نداشته و پروژه را نیمه رها کرده بود که با پیگیری های حقوقی خلع ید شد و پیگیریم تا پروژه را به پیمانکار جدید و توانمند واگذار کنیم.

وی افزود: در حال حاضر طرح جدید شهربازی در حال تدوین است تا بتوانیم با حضور یک پیمانکار قوی آن را پیش ببریم.

نوروزی گفت: در خصوص فانفار هم سرمایه گذار پروژه را نیمه رها کرده و جلساتی با ایشان برگزار شد و در نهایت قرار شد این پیمانکار پروژه را ظرف چند ماه آینده راه اندازی کند.

شهردار کرمانشاه به پروژه تله کابین هم اشاره ای کرد و گفت: در زمینه اجرای این پروژه هم منتظر موافقت اصولی میراث فرهنگی هستیم و به محض دریافت آن کار پروژه از سر گرفته می‌شود و کارهای فنی پروژه ظرف نهایتا یک سال انجام می شود.

نوروزی به پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه هم اشاره کرد و افزود: این تقاطع بعد از تعطیلی 12 ماهه چند هفته ای است شروع به کار کرده و کارهای آن به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه توسط قرارگاه خاتم (ص) در حال اجرایی شدن است و پیش از این قرار بود که دو مسیر روگذر داشته باشد که دو مسیر زیرگذر هم به آن اضافه کرده ایم تا یک تقاطع کامل و کاربردی را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه