English

طی مراسمی در تالار انتظار کرمانشاه،

شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد

سرانجام پس از ماه ها اداره مدیریت شهری کرمانشاه توسط سرپرستی، سرانجام با تایید وزارت کشور، نادر نوروزی به شصت و دومین شهردار کرمانشاه معرفی شد.

شهردار جدید کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان استان، نادر نوروزی به عنوان شهردار کرمانشاه معرفی شد.

رسول آزادی، رئیس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم با بیان این مطلب که شهردار جدید کرمانشاه توانسته در میان بیش از ۴۰ گزینه با کسب آرای همه اعضا سکان شهر کرمانشاه را در دست بگیرد، ابراز داشت:  این رأی حداکثری قطعا بیانگر همدلی همه اعضا با شهردار جدید است و در ادامه امید بخش روزهای توسعه کرمانشاه خواهد بود.

وی در ادامه خطاب به شهردار جدید کرمانشاه، اظهار داشت: اعضا شورای شهر برای توسعه این دیار و رشد شهری کرمانشاه با هم هماهنگ هستند و قطعا آنچه که خروجی شورای شهر است، اصل دموکراسی است و مادامی که شهردار کرمانشاه در مسیر توسعه شهر حرکت کند، یاور او خواهیم بود و امیدواریم ایشان در مسیر انجام این پارلمان محلی گام بردارند.

وی تصریح کرد: از شهردار جدید کرمانشاه میخواهیم که خواسته‌های پرسنل شهرداری کرمانشاه در مسیر اجرای عدالت پرداخت حقوق و اضافه کاری پرسنل خودم شهرداری کرمانشاه اهتمام بورزد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه