English

استاندار کرمانشاه تأکید کرد:

امکانات تفریحی کرمانشاه بسیار کم است، شرایط حضور سرمایه گذار را فراهم کنید

استاندار کرمانشاه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه ۵٠ درصد جمعیت استان در شهر کرمانشاه زندگی می‌کنند، باید روند بهبود کیفی خدمات و زیباسازی شهری به عنوان مطالبه‌ شهروندان مدنظر قرار گیرد.

امکانات تفریحی کرمانشاه بسیار کم است، شرایط حضور سرمایه گذار را فراهم کنید

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه بلحاظ وجود مراکز تفریحی کمبودهای جدی وجود دارد و شهرداری باید هر چه سریع تر با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی مناسبی را راه اندازی کند.

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه معرفی مناسب زیبایی ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر کرمانشاهِ شهید پرور و قهرمان باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار داشت: ارائه تصویر نامناسب و بد از کرمانشاه به توسعه آن لطمه زده است.

استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه شهری تاریخی و فرهنگی است و مردمانی قهرمان و مقاوم دارد و باید با همین صفات و خصلت های نیکو به دیگران معرفی شود تا برای حضور کارآفرینان و گردشگران نیز جذاب باشد.  

وی بر ضرورت حمایت از کارآفرینان تاکید کرد و گفت: سرمایه گذار برای کمک به حل مشکل بیکاری جوانان این شهر آمده و همه باید او را یاری دهیم و موانع پیش رو را برداریم.

مدیر ارشد استان در ادامه داشتن شهری زیبا را یکی از مطالبات جدی مردم کرمانشاه دانست و گفت: همه مجموعه ها از جمله شهرداری، شورای شهر و اصناف باید برای زیباسازی و ایجاد یک سرزندگی و پویایی در شهر کمک کنند و بی شک تحقق این مهم موجب رضایت خاطر شهروندان و گردشگران می شود. 

وی راه اندازی مراکز تفریحی برای شهروندان را یک ضرورت دانست و گفت: متاسفانه در این زمینه کمبودهای جدی وجود دارد و شهرداری باید هر چه سریع تر با جذب سرمایه گذار توانمند، مراکز تفریحی و رفاهی مناسبی را راه اندازی کند.

وی ادامه داد: باید به آشفتگی نماها در شهر کرمانشاه هم پایان داده شود و تلاش کنیم شهر جلوه ای زیبا و دلپذیر داشته باشد. 

امیری مقدم افزود: ورودی های شهر باید معرف فرهنگ و تمدن غنی کرمانشاه باشند تا گردشگران در همان ابتدای ورود با تصاویر زیبا و دلپذیری از این دیار روبرو شوند.

وی همچنین بر ضرورت جلوگیری از گسترش حریم شهر تاکید کرد و گفت: با مدیران دستگاه هایی که به ساخت و سازهای غیرمجاز حاشیه شهر خدماتی مانند برق، آب و گاز ارایه می دهند و زمینه تشویق این کارهای خلاف قانون را فراهم می کنند، با جدیت برخورد می کنیم.

استاندار همچنین عنوان کرد: در مجموعه های بزرگ مسکونی مانند مسکن ملی باید از همان ابتدای ساخت مجموعه های خدماتی و تفریحی و آموزشی پیش بینی شود، و الا اجازه ساخت به آن ها داده نشود.

وی همچنین بر لزوم توجه مدیریت شهری بر جلب مشارکت مردم در اداره شهر و توسعه فعالیت های عمرانی و آبادانی شهری تأکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف نظرهای کارشناسی اعضای شورا باید در جلسات تخصصی مطرح شود، گفت: کشاندن دامنه اختلافات به میان جامعه، مردم را دلسرد می کند و حتی اگر اختلاف جدی هم وجود داشته باشد، باید از طریق شورای حل اختلاف حل شود. 

امیری مقدم شورای شهر را پشتوانه‌ای برای شهردار دانست و گفت: موفقیت یک شهردار در اجرای برنامه ها، در واقع موفقیت شورای شهر است و مردم توقع دارند شورا از شهردار منتخب خود پشتیبانی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه