English

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه خبر داد:

جهش سرانه آموزشی با ساخت ۱۲۰۰ مدرسه توسط نوسازی مدارس کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با تقدیر از حرکت جهشی سازمان نوسازی مدارس کرمانشاه در راستای ساخت و نوسازی مدارس سطح استان، گفت: ساخت و تجهیز ۱۲۰۰ مدارس در استان جهش بالایی در خصوص سرانه آموزش کشور ایجاد کرد.

جهش سرانه آموزشی با ساخت ۱۲۰۰ مدرسه  توسط نوسازی مدارس کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مجید یزدامپناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه به همت خیرین و سازمان نوسازی مدارس استان کرمانشاه توانستیم سرانه فضای کشور را تغیر دهیم، ابراز داشت: تغییر سرانه آموزشی استان به سود تغیر سرانه آموزشی کشور شد و امروز خیلی از مدارس نونوار شدند.

وی گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند و ما به عدد 1200 رسیدیم و این 1200 روز از 1200 عدد کلاس عبور کرد و این یعنی از مرز روزی یک کلاس با همت مجموعه ی دوستان گذشتیم. بیش از 350 میلیارد تومان هزینه در این راه که بخش عظیمی را دوستان ما و بخش بزرگی را خیرین بزرگوار تقبل کردند و ما به حدود عدد 4 برابر رسیدیم.

وی افزود: ۷۸ مدرسه تخریبی وقتی از عدد ۳۰۰ و عبور میکند یعنی شما توانستید از عدد ۴ برابر هم آرام آرام بگذرید و این همان فرمایش مقام معظم رهبری بود که فرمودند سعی کنید از تهدید زلزله به عنوان یک فرصت استفاده کنید.

یزدان پناه بیان کرد: این یک فرصت خوب برای آموزش و پرورش بود که سرانه فضای آموزشی را به بالای عدد ۶ برساند و ما توانستیم سرانه فضای آموزش کشور را هم تغییر دهیم. تغییر سرانه آموزشی استان به سود تغییر سرانه آموزشی در کشور شد و امروز خیلی از مدارس ما نور شدند و این ساخت و سازهای زلزله ما را به جاهای دیگری مثل پاوه جوانرود و سنقر و غیره کشاند وآثار آن داخل شهر کرمانشاه بیشتر از جاهای دیگر است.

مدیر کل آموزش و پروش کرمانشاه اضافه کرد: در زمان شروع کرونا هم آموزش و پرورش بلافاصله وارد تولید‌ محتوا شد و ما اولین استودیو تولید محتوا را آن هم به یک شکل بین المللی در اسفند ماه سال ۹۸ راه اندازی کردیم و همان سال قراردادی با صدا و سیما بستیم و برنامه استانی اجرا کردیم.و

وی از اهدای بیش از ۴ هزار تبلت با کمک دستگاه‌های مختلف از کمیته امداد گرفته تا بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی و استانداری به دانش‌آموزان خبر داد و افزود: شوراهای آموزش پرورش کرمانشاه سه سال پیاپی شورای برتر کشور و در بخش شاخص های عمومی رتبه اول کشور و در شاخص های اختصاصی رتبه سه کشور را کسب کرده است.

وی همچنین گفت: امیدواریم که بیماری کرونا به زودی تمام شود اما از مسیر شاد خارج نمی شویم و این یک اتفاق خوب و میمون بود که در وزارت آموزش و پرورش کشور افتاد و باید برای همیشه در آموزش و پرورش ماندگار شود و اگر ستاد کرونا تصمیمی مبنی بر بازگشایی مدارس بگیرد آموزش و پرورش آمادگی کامل برای سال تحصیلی و حضور دانش آموزان را دارد و آمادگی کامل برای هرگونه برنامه که رضایت خاطر خانواده‌ها را فراهم کند را نیز دارا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه