English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

خدمات جامعه معلمان در دوران کرونا نمونه بارز جهاد بود

مجید یزدان پناه گفت: جهاد معلمان در دوران کرونا بسیار حایز اهمیت است چرا که معلمان در این برهه زمانی جلوه‌ای ارزشمند از ایثار، تلاش و فداکاری را رقم زدند.

خدمات جامعه معلمان در دوران کرونا نمونه بارز جهاد بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  درنشست گرامیداشت هفته معلم، از سنگینی بار کار تدریس معلمان در دوران کرونا و سختی کار این قشر فرهنگی سخن گفت و ابراز داشت: مدیریت سخت کاری در فضای مجازی برای معلمان سبب شد که این بزرگواران تایپیست مسلط، هم نسبت به آموزش در فضای مجازی و استفاده از آپشن‌ها مسلط باشند و هم فضای خانه خود را مدیریت کنند تا وقتی درس را برای دانش آموزان توضیح می دهند سر و صدا نباشد که این مهم بسیار درخور توجه است.

یزدانپناه با بیان اینکه ۹۷ درصد دانش آموزان استان کرمانشاه به شبکه دانش آموزی شاد متصل هستند، گفت: از حدود ۳۴۰ هزار دانش آموز استان کرمانشاه کمتر از ۳۰ هزار نفر به این شبکه دسترسی ندارند.

وی تاکید کرد: تعدادی از دانش آموزان نیز به تلفن همراه هوشمند و یا تبلت دسترسی ندارند که با کمک خیرین، معلمان، بنیاد برکت، کمیته امداد و سازمان بهزیستی هر روز در تلاش هستیم برای آنها گوشی هوشمند تهیه کنیم و تاکنون برای سه هزار نفر این وسایل تهیه کرده‌ایم.

یزدان پناه در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی  ندارند به معنای رها شدن آنها از تدریس نیست، گفت: آموزش و پرورش از طریق برنامه‌های درسی صدا و سیما استان یا حضور معلمان سر کلاس های درس به ویژه در روستاها البته با رعایت کامل های بهداشتی و یا بسته های درس ورزی و خودآموز، کار تحصیل این دانش آموزان را فراهم کرده و درس و تحصیل آنها تعطیل نیست.

وی اذعان کرد: تمام مدارس شهری استان کرمانشاه به شبکه دانش آموزی شاد متصل هستند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و اگر دانش آموزانی که به سیستم شبکه "شاد" به خاطر نداشتن گوشی همراه و یا تبلت دسترسی ندارند، امکان این برای آنها فراهم است از امکانات مدرسه و کلاس حضوری استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی