English

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

آموزش و پرورش کرمانشاه رتبه دو کشور در شاخصه های عمومی و اختصاصی را کسب کرد

مجید یزدانپناه گفت: سال گذشته آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سطح کشور ازنظر شاخصه های عمومی و اختصاصی ادارات سراسر استان ها، حائز رتبه دوم کشوری شد.

آموزش و پرورش کرمانشاه رتبه دو کشور در شاخصه های عمومی و اختصاصی را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در توضیح اقدامات انجام شده حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه ابراز داشت: ساماندهی نیروی انسانی فعال به عنوان نبض جریان آموزش و پرورش محسوب می شود که بر این اساس سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه صاحب رتبه یک کشوری در سال گذشته شده است.

یزدان پناه در ادامه در خصوص شاخصه برتر کشوری در حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: در برگزاری شوراهای آموزش و پرورش استان های که به ریاست استانداران هر استان، شورای آموزش و پرورش استاندارکرمانشاه با برگزاری ۱۳ جلسه سالانه، حائز رتبه برتر کشوری شده است.

وی تاکید کرد: برگزاری شورای آموزش و پرورش استان به منزله برخورداری مصوبات قانونی و بهره گیری از اعتبارات مالی محسوب می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از تخصیص حق پرداخت منطقه جنگی به کرمانشاه با پیشروی سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر ۱۴ شهرستان کرمانشاه از این حق منطقه جنگی به بازنشستگان استان کرمانشاه برخوردار هستند.

به گفته یزدان پناه حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش های شفافیت مالی، پرورشی و فرهنگی، سلامت و تربیت بدنی و بازرسی و شکایات و حراست با کسب رتبه یک کشوری و همچنین کسب جایگاه بین ۶ استان برتر در حوزه انجمن اولیا و مربیان در مجموع از لحاظ شاخصه های عمومی و اختصاصی ادارات سراسر استان های کشور حائز جایگاه دوم کشوری در سال گذشته شده است.

کسب رتبه برتر در فعالیت آموزشی کرمانشاه در ایام کرونا 

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمان شیوع کرونا در کرمانشاه، تصریح کرد: از بدو بروز شیوع کرونا، کرمانشاه را به شش منطقه تقسیم کرده و هر معاون آموزش و پرورش استان، معین یک منطقه در مدیریت کرونا در سطح مدارس استان کرمانشاه شدند.

وی افزود: گام بعدی طراحی ۴ استودیو در مدرسه هوشمند، مدرسه متوسطه اول استعدادهای درخشان و دو سالن در سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه، دروس بصورت لوح فشرده ضبط و از طریق راهبران به دانش آموزان کرمانشاه تحویل می شد.

یزدان پناه ادامه داد: با فعال شدن سامانه شاد یعنی شبکه آموزشی دانش آموزان توسط وزارت آموزش و پرورش، خانواده ۱۵ میلیونی دانش آموزشان در یک شبکه اینترنتی واحد با استفاده از پیامبران داخلی و بصورت واحد از امکانات آموزشی برخوردار می شوند.

وی جایگاه استان کرمانشاه را در سامانه شاد جزء ۴ استان برتر کشور عنوان کرد و گفت: ۱۰۰ درصد مدیران، ۹۲ درصد مدارس، ۷۶ درصد معلمین و ۵۵ درصد دانش آموزان کرمانشاه در سامانه شاد فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه دیگر راهکارهای آموزشی در صورت عدم دسترسی به فضای مجازی را حضور با رعایت موازین بهداشتی در مناطق خاص، ۶۰۰ ساعت برنامه آموزشی در شبکه استان و ارائه پروتکل های آموزشی به درب منازل دانش آموز عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه