English

استاندار کرمانشاه:

شهید سلیمانی باید برای دانش آموزان الگوی نماد ملی باشد

هوشنگ بازوند در جلسه شورای آموزش‌وپرورش کرمانشاه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای کشور ما یک قهرمان و نماد ملی است و دانش آموزان با توجه به علاقه و تعصبی که نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی دارند حتماً این بزرگوار را به‌عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار خواهند داد.

شهید سلیمانی باید برای دانش آموزان الگوی نماد ملی باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه گفت: دانش آموزان با توجه به علاقه، عشق و تعصبی که نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی دارند حتماً این بزرگوار را به‌عنوان الگوی رفتاری و اخلاقی خود قرار خواهند داد و اتکاء به مکتب حاج قاسم است که کشور را در مقابل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: با اتکاء به مکتب و پیروی از مسیر پرصلابت شهید حاج قاسم سلیمانی است که کشور در مقابل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بیمه خواهد شد.

مقام عالی استان در ادامه سخنان خود بابیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌های کشور و استان هستند، گفت: مدیران و مسئولین آموزش‌وپرورش استان باید با سرکشی و در جریان قرار گرفتن از وضعیت دانش آموزان، نباید بگذرند که بحران کرونا به‌سلامت این آینده‌سازان ارزشمند کشور صدمه وارد کند.

وی تأکید کرد: مسئولین ذی‌ربط باید تلاش کنند که با انجام اقدامات اثربخش به این قشر فعال و پویای جامعه آسیبی وارد نشود زیرا اگر خدای‌نکرده این قشر آسیب ببیند درواقع آینده جامعه آسیب‌دیده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه ارائه‌شده از سوی مسئولین آموزش‌وپرورش استان تحت عنوان "طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان" (کوچ) این برنامه را بسیار خوب و اثربخش برای کمک به‌سلامت و تندرستی دانش آموزان عنوان کرد که باید بیش‌ازپیش موردتوجه مدیران ذی‌ربط قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان ادامه داد: حتماً این طرح را در جلسه ستاد استانی کرونا تصویب خواهیم کرد و ضرورت دارد که صداوسیما آن را با اجرای برنامه‌های ویژه به مردم اطلاع‌رسانی کند زیرا اجرای این طرح که برای سلامتی و تندرستی دانش آموزان تدوین‌شده، اثربخش خواهد بود.

بازوند گفت: همچنین در جلسه آینده ستاد استانی کرونا موضوع بازگشایی سالن‌های ورزشی که در اختیار اداره آموزش‌وپرورش است را موردبررسی قرار خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی