English

استاندار کرمانشاه:

پرسنل زحمتکش خدمات، آیینه تمام نمای خدمتگزاری مخلصانه هستند

هوشنگ بازوند گفت: حضور در جمع پرسنل شریف، متعهد و تلاشگر حوزه خدمات استانداری بسیار دل‌نشین و خاطره‌انگیز است و خوشحالم که امروز فرصتی فراهم شد که از این عزیزان تقدیر شود.

پرسنل زحمتکش خدمات، آیینه تمام نمای خدمتگزاری مخلصانه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در آیین تجلیل از پرسنل خدماتی استانداری کرمانشاه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل حوزه استاندار و پرسنل حوزه خدمات استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: برخی جلسات مانند این نشست صمیمانه که با حضور پرسنل شریف و تلاشگر حوزه خدمات استانداری تشکیل‌شده است بسیار دل‌نشین و خاطره‌انگیز هستند.

وی افزود: تشکر و قدردانی از شما عزیزان که خدمتگزاران خالص، مخلص، بی‌ریای مجموعه استانداری هستند یک حلاوت و حس خوب است.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: در طول این سه سال، بارها و بارها از نزدیک شاهد بوده‌ام که این عزیزان با کمترین امکانات، سخت‌ترین کارها را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند و این جای تقدیر بسیار دارد.

وی با تأکید بر اینکه پرسنل شریف و تلاشگر حوزه خدمات، آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی کشور در استان هستند؛ گفت: مقامات کشوری هنگام سفر به کرمانشاه در اولین قدم با نمای بیرونی، نظم و نظافت مجموعه استانداری روبرو می‌شود و این شرایط مناسب و آبرومند حاصل زحمات شما عزیزان است.

بازوند یادآور شد: تمام زحمات طاقت‌فرسای نظافت و پذیرایی و نگهداری از فضای سبز بسیار زیبای استانداری بر دوش این عزیزان خدماتی است.

 وی ادامه داد: تلاش‌های این عزیزان به‌عنوان یارانی صدیق و وفادار در بهبود عملکرد و ارتقای کارآمدی مجموعه استانداری بسیار اثرگذار بوده و ما به بزرگی این کار واقف هستیم و دست تک‌تک این افراد زحمتکش را می‌بوسم.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در جریان بحران زلزله، استانداری شاهد حضور روزانه وزرا، نمایندگان و هیئت‌های مختلف بود و حجم بزرگی از زحمات پذیرایی بر دوش این عزیزان بود و این خدمات دلسوزانه در بحران سیل و کرونا هم تداوم داشته و دارد.

وی افزود: طی این سال‌ها که در عرصه‌های مختلف مدیریتی در کرمان، همدان، مرکزی و لرستان بوده‌ام، قدردانی از این نیروهای خدمتگزار و زحمتکش یکی از رویه‌های همیشگی من بوده است و به دوستی و تداوم ارتباط با آن‌ها افتخار کرده‌ام.

بازوند ادامه داد: فشارهای اقتصادی ناشی تحریم‌ها و بحران کرونا بیشترین اثر منفی را بر زندگی قشرهایی مانند نیروهای خدماتی که حقوق و مزایای کمتری برخوردارند؛ گذاشته است و به همین دلیل سعی کرده‌ایم در حد توان به معیشت این عزیزان در قالب اضافه‌کاری، سبد کالا و.. کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه