English

استاندار کرمانشاه:

ارائه کارت ملی برای دریافت خدمات دولتی ضروری است

هوشنگ بازوند بابیان اینکه همکاری مردم در هفته دوم اعمال محدودیت‌های جدید بسیار امیدوارکننده است؛ گفت: از اقشار مختلف مردم درخواست می‌کنیم که ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه ازجمله استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمع‌ها، در ترویج این رفتار مطلوب نیز در جامعه کوشا باشند.

ارائه کارت ملی برای دریافت خدمات دولتی ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در جلسه به‌منظور بررسی اقدامات انجام‌شده برای قطع زنجیره انتقال کرونا در ادارات و سازمان‌ها برگزار شد؛ اظهار داشت: به‌منظور صیانت و حفاظت از سلامت جامعه و به‌ویژه جلوگیری از شیوع کرونا در کرمانشاه، بر اساس مصوبه ستاد ملی، مراجعین برای دریافت خدمات از ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

وی افزود: دریافت خدمات از نهادها منوط به همراه داشتن کارت ملی است، زیرا بررسی و تشخیص سوابق بیماری مراجعین برای حفظ سلامت جامعه لازم است و چنانچه فرد آزمایش مثبتی داشته باشند باید حتماً قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه تداوم روند محافظت و صیانت از سلامت مردم با همراهی و همکاری همه آحاد میسر می‌شود؛ خاطرنشان ساخت: راهکار اصلی مبارزه با بیماری کرونا تغییر سبک زندگی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و تقویت مسئولیت‌پذیری اجتماعی است و اگر این مهم رعایت نشود، فرد مبتلا می‌تواند سلامت جامعه را به خطر بیندازد.

مقام ارشد استان تأکید کرد: امروز شاهد هستیم میزان همدلی در جامعه بیشتر شده و باید همه احساس مسئولیت کنند که می‌توانند در کنترل این بیماری با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و کاهش ترددها به‌سلامت عمومی کمک کنند.

وی گفت: با توجه به‌ضرورت کاهش ترددهای درون‌شهری و تراکم مسافر در وسایل نقلیه عمومی و اختیار پیش‌بینی‌شده در مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر برنامه‌ریزی برای انجام فعالیت‌ها با حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان در ادارات، مدیران می‌توانند نسبت به کاهش حضور کارکنان در هفته جاری به کمترین میزان ممکن اقدام کنند و صرفاً کارکنانی که با تشخیص بالاترین مقام مسئول هر دستگاه ضرورت حضور آنان احراز می‌شود در اداره‌ها حاضر و سایر کارکنان تعطیل شوند.

استاندار کرمانشاه از روند کاهشی تعداد مبتلایان و فوتی‌های با ابتلای قطعی به کرونا در آذرماه خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌های ایجادشده در 30 روز گذشته این روند تداوم داشته و جای امیدواری دارد اما باید با همراهی بیشتر استفاده از ماسک را به‌عنوان اقدامی پیشگیرانه در اولویت قرار دهیم و جدا از محدودیت‌ها دورهمی و شب‌نشینی‌ها را تعطیل شود.

بازوند در ادامه به لزوم خود مراقبتی بیشتر در روزهای کرونایی تأکید کرد و از مردم درخواست کرد در صورت بروز هرگونه علائمی از حضور در محافل خانوادگی و عمومی جداً خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه