سرخط خبرها
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم

استاندار کرمانشاه:

خسارات ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری کرمانشاه باید جبران شود

هوشنگ بازوند گفت: در ۸ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تردد اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در شهر کرمانشاه با ۳۰ درصد کاهش روبرو بوده و در این بازه زمانی میزان جابجایی مسافران نیز حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

استاندار كرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانس با وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی که به‌منظور تأثیر بررسی کرونا بر سیستم حمل‌ونقل برگزار شد، اظهار داشت: به دنبال جبران کاهش درآمدهای ناوگان شهری اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در شهر کرمانشاه هستیم و در این راستا برنامه‌های خود را به مراکز ذی‌ربط ارائه کرده‌ایم.

وی بیان داشت: در این جلسه که وزرای محترم کشور و راه و شهرسازی و ۹ استاندار کلان‌شهر کشور ازجمله استان کرمانشاه حضور داشتند مشکلات سیستم حمل‌ونقل در بخش‌های زمینی، هوایی ریلی موردبررسی قرار گرفت و ما هم برنامه‌های خود را برای تقویت ناوگان درون‌شهری و برون‌شهری عنوان کردیم.

وی با اشاره به مشکلات ایجادشده بر سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری کرمانشاه اعم از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها تصریح کرد: در ۸ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تردد اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها با ۳۰ درصد کاهش روبرو بوده است و در این ۸ ماه جابجایی مسافر نیز حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به شرایط کرونا در جامعه از تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها خواسته‌شده که مسافر کمتری سوار کنند لذا کاهش جابجایی مسافر و کاهش تعداد مسافر منجر به کاهش درآمد سیستم حمل‌ونقل درون‌شهری شده و ما در این جلسه موضوعات خود را ازجمله پرداخت یارانه و دیگر موضوعات مطرح کردیم.

بازوند افزود: علاوه بر پرداخت یارانه، در اختیار گذاشتن لاستیک به رانندگان تاکسی و اتوبوس مطرح شد و همچنین اعلام کردیم که با توجه به اینکه یارانه شش میلیون تومانی پرداخت‌شده ولی پاسخگوی نیازها نیست درخواست کردیم که این یارانه‌ها مجدداً تمدید شود.

مقام عالی استان اظهار داشت: ۲۲۴ میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی به هر یک از اتوبوس‌های داخل شهری مطرح و مقرر شد این تسهیلات به رانندگان اتوبوس با نظارت خود سازمان اتوبوس‌رانی به‌منظور بازسازی و نوسازی این ناوگان موردبررسی قرار گیرد.

وی بیان داشت: همچنین مشکلاتی که در سیستم حمل‌ونقل در مرزها براثر بیماری کرونا ایجادشده را موردبررسی قراردادیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه